۷۴۲۶۶۸
۲ نظر
۵۰۴۲
۲ نظر
۵۰۴۲
پ

سعید براتی، بزودی به ایران برمی‌گردد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای بازگرداندن سعید براتی، سرباز ربوده شده اهل خراسان شمالی گفت: بازگرداندن این سرباز قوت گرفته است و بزودی تحویل ایران می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای بازگرداندن سعید براتی، سرباز ربوده شده اهل خراسان شمالی گفت: بازگرداندن این سرباز قوت گرفته است و بزودی تحویل ایران می‌شود.

سردار سعید کمیلی روز شنبه در حاشیه تشییع پیکر پاک شهید مرزبانی علی دوست زاده اظهار داشت: پیگیری‌های زیادی برای بازگرداندن براتی، سرباز ربوده شده انجام گرفته و دولت پاکستان به دنبال این است که سرباز یاد شده را به ایران بازگرداند.

وی افزود: گروهگ‌ها از پاسخ گویی طفره می‌روند و مکان را چند مرتبه جابه جا کرده اند، اما امیدوارم بزودی این سرباز ربوده شده به ایران تحویل و به کشور باز می‌گردد.

وزیر کشور هم در سفر اخیر خود به خراسان شمالی درباره بازگرداندن سرباز ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: وزارت خارجه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور در حال رایزنی با دولت پاکستان و ریش‌سفیدان برای بازگشت این سرباز هستند.

رحمانی فضلی افزود: وزارت کشور نیز در ملاقات‌های با دولت پاکستان پیگیر این موضوع است و از طریق معتمدان و ریش‌سفیدان نیز در تلاش هستیم تا این سرباز به گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده بازگردانیم.

به گزارش ایرنا سعید براتی به همراه ۱۱ نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و ۹ سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفت.

در این اقدام تروریستی سه درجه دار و ۶ سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریست‌ها به شهادت رسیده، ۲ سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریست‌ها ربوده شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در بخش دیگر مصاحبه امروز خود با ایرنا با اشاره به اهمیت پاسداری از مرز‌ها اظهار داشت: مراقبت از مرز‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی مرزبانی است و در استان سیستان و بلوچستان نیز یکی از اصولی‌ترین کارها، انسداد مرز‌ها است.

وی افزود: مرز‌های ما در حال تجهیز شدن به امکانات فنی، اپتیکی و الکترونیکی است و روند خوبی در این باره طی شده و امید می‌رود دولت در اعتبارات خود کمک کند تا انسداد مرز‌های باقیمانده با سرعت بیشتری انجام شود.

وی درباره جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در مرز‌ها گفت: مرزبانی بشدت با قاچاق مواد مخدر مقابله و مبارزه می‌کند و برنامه‌های مرزی و انسداد مرز‌ها نیز با رویکرد مقابله با اشرار، گرهک‌ها و ورود مواد مخدر و قاچاق آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالای ۸۰۰۰هزارتاافغانی قاچاقی میان به راحتی این مرزکشوریاکاروانسرای

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      امنیت باید اقلی ترین موضوع برای هر دولت و حاکمیت و ملت باشد ۰ اول اینکه خدا قوت میگیم به مرز داران عزیز و دست انها را میبوسم دوم اینکه دولت و مجلس باید بیشترین هزینه را برای امنیت مرزها و بودجه لازم را تصویب و اجرا کنند ۰ سوم مرز نشینان عزیز را دریابید و برای انان ایجاد سغل کنید که امنیت پایدا ر مرزها حاصل شود ۰ چهارم اینکه از پتانسیل مردم بومی برای شناسایی و پیگیری این تروریستها استفاده کنید تجربه نشان داده هرجا مردم همکاری کر ند امنیت بهتر شده مثل اول انقلاب و کردستان امل و خوزستان که مردم شر تروریستها و تجزیه طلبان را از ایران کندند ۰ پنجم مقامات سیاسی و نظامی با پاکستان و افغانستان اتمام حجت کنند چنانچه تروریستها از مرز انها وارد شوند ایران به تعقیب انها در خاک این دو کشور خواهد پرداخت و انها حق هیچ اعتراضی ندارند و مردم ایران همه وشتیبان این تصمیم هستند ۰ و ما به هر طریقی لازم باشد حق دفاع از خود را داریم و به سازمان ملل نیز اطلاع دهند که بعدا بهانه نگیرند و سو استفاده نکنند ۰ تروریستاها فرزندان عزیز مارا به شهادت میرسانند ما بشدت انها و حامبانشان را نابود میکنیم و بهتر است از میلیون ها بسیجی که بیصبرانه مشتاق مبارزه با دشمنان ابن ملت هستند در دفاع از مرزها استفاده شود کافی ست مسولبن اعلام کنند خواهید دید حضور پر رنگ نیروهای مردمی بسیج و اینکه احدی جرات نزدیکی به مرزها را نخواهد داشت۰ دورود به روح شهیدان و قوای نظامی و امنیتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج