جاباما
۷۴۲۷۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سیاه‌نمایی رسانه‌ها علیه طلای سیاه ایران

تحریم های آمریکا علیه ایران، بیشتر از آنکه واقعی باشد جو روانی است. به طوری که هنوز تحریم‌ها آغاز نشده سو استفاده‌گرانی از شرایط استفاده کرده و جو را علیه ایران، مخصوصا در زمینه نفتی که باز هم نوک پیکان تحریم‌های آمریکا به سمت آن است متشنج می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بیشتر از آنکه واقعی باشد جو روانی است. به طوری که هنوز تحریم‌ها آغاز نشده سو استفاده‌گرانی از شرایط استفاده کرده و جو را علیه ایران، مخصوصا در زمینه نفتی که باز هم نوک پیکان تحریم‌های آمریکا به سمت آن است متشنج می‌کنند.

بعد از اینکه آمریکا از مشتریان نفت ایران خواست خرید نفت از ایران را تا آبان‌ماه متوقف کنند، با عکس‌العمل و مخالفت کشورها مواجه شد. در این میان، کره جنوبی که سومین مشتری بزرگ نفت ایران است نیز واکنش نشان داد و یکی از مسئولان وزارت انرژی کره جنوبی نیز اعلام کرد دولت این کشور برای دریافت معافیت از تحریم‌های آمریکا، به مذاکره با واشنگتن ادامه می‌دهد.

اندکی پس از انتشار این خبر، رویترز اعلام کرد کره جنوبی برای نخستین بار در شش سال اخیر، نفت و میعانات ایران را در ماه میلادی جاری بارگیری نخواهد کرد. رویترز گزارش داده است به گفته یک منبع بازرگانی آگاه در آسیای شمالی، دولت کره جنوبی با فشار آمریکا برای توقف خرید نفت ایران روبروست. دو منبع آگاه دیگر اظهار کردند کره جنوبی بارگیری محموله‌های نفت و میعانات ایران در ژوییه را متوقف کرده زیرا مطمئن نیست می تواند از تحریمهای آمریکا معافیت بگیرد.

درحالی که خبر توقف خرید نفت کره از ایران فراگیر شد کره جنوبی ادعای عدم بارگیری نفت و میعانات گازی ایران در ماه ژوئیه (تیر - مرداد) از سوی این کشور را رد کرد. سفارت کره جنوبی در تهران امروز (شنبه) در توییتی اعلام کرد، ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر عدم بارگیری نفت و میعانات گازی ایران در ماه ژوئیه (تیر - مرداد) از سوی این کشور را رد کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج