۷۴۲۸۳۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه سردار سلیمانی نشان داد هشدارهای ایران توخالی نیست

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور به دنیا نشان داد که هشدارهای روحانی درباره صادرات نفت توخالی نیست و از سوی کسانی که در منطقه کارهای بزرگی انجام داده‌اند پشتیبانی می‌شود.

خبرگزاری فارس: سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی شامگاه امروز شنبه ۱۶ تیرماه در مسجد حضرت ولیعصر شهرک شهید محلاتی در سخنرانی با موضوع "تحلیلی بر نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور" با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید پس از خروج آمریکا از برجام، صحنه را مدیریت می‌کرد، گفت: در این راستا ایران شروع به مذاکره با اروپا کرد.

وی با یادآوری اینکه آمریکا اعلام کرد قصد دارد صادرات نفت ایران را قطع کند، اظهار داشت: رئیس جمهوری اسلامی ایران سخنانی راهبردی در سوئیس مطرح کرد که نیاز بود کسی که می‌تواند آن تهدیدات را عملی کند از او پشتیبانی کند، بنابراین سردار قاسم سلیمانی برای خنثی‌سازی توطئه دشمن در یک نامه حساب شده از سخنان آقای روحانی حمایت و تشکر کرد و این پیام به دنیا ارسال شد که تهدیدات رئیس جمهور درباره صادرات نفت توخالی نیست و از سوی کسانی که در منطقه کارهای بزرگی انجام داده‌اند پشتیبانی می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه هدف آمریکا از اعمال تحریم‌های شدیدتر، تقسیم مسئولان جمهوری اسلامی به دو طیف و روبه‌رو قرار دادن آنها است، گفت: هدف آمریکا این بود که کلاف را از دست جمهوری اسلامی ایران خارج کند و در نهایت شهروندان را از مسئولان و نظام جدا سازد اما نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور نشان داد که بخش‌های درونی نظام که غرب آنها را رقیب هم حساب می‌کند زمانی که پای منافع نظام وسط باشد با امثال پیام سردار سلیمانی اوج رفاقت دو طیف نشان داده می‌شود.

وی افزود: این در حالی بود که دشمن از ماهها قبل تبلیغ می‌کرد که سپاه رقیب و مخالف دولت و به دنبال زمین زدن آن است و متأسفانه این مثلاً رویکرد به داخل کشور هم رخنه کرده بود و حتی خود رئیس جمهور هم به این موضوع دامن می‌زد چرا که بازتاب سخنرانی‌اش در روز ۲۹ فروردین و روز ارتش این بود که آقای روحانی با سپاه درگیر است و به آن طعنه زده است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌المللی گفت: در روزهای اخیر هم شنیدید که می‌گفتند سپاه می‌خواهد علیه رئیس جمهور کودتا کند و امثال آقای تاج‌زاده و زیباکلام هم به این سخن دامن می‌زدند اما پیام خالصانه سردار سلیمانی که سپاه به عنوان قوی‌ترین حامی دولت در وقت لازم به کمک دولت می‌آید که این نامه بازتابش برای دشمنان و فتنه‌گران داخلی خیلی تلخ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب اینهمه تخریب همدیگر مردم دیگر باور ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج