جاباما
۷۴۲۹۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

علاقه فلورنتینو پرز به جذب ستاره‌ها در جام جهانی

به نظر می رسد فلورنتینو پرز علاقه دارد ستاره های جام جهانی را به رئال مادرید بیاورد و نقل مکان مسوت اوزیل و جیمز رودریگز تایید کننده این مسئله است.

متافوتبال: به نظر می رسد فلورنتینو پرز علاقه دارد ستاره های جام جهانی را به رئال مادرید بیاورد و نقل مکان مسوت اوزیل و جیمز رودریگز تایید کننده این مسئله است.

باشگاه رئال مادرید در مسابقات جام جهانی روسیه، درست مثل دوره های قبلی جام جهانی به دنبال صید ستاره ها است، تا نقاط ضعفی را که تنها با یک بازیکن برطرف نمی شوند، بپوشاند.

یکی از این ستاره ها ادن آزار است که در جام جهانی روسیه تاکنون درخشیده, بازیکنی که همیشه مد نظر زیدان الدین زیدان و رئال مادرید قرار داشته است. باشگاه مادریدی به دنبال بازیکنی است که هر زمان فرصتی برای صحبت درباره رئال مادرید پیدا کرده؛ از باشگاه اسپانیایی تمجید نموده است.

بازیکنی که عدم نقل مکان او به رئال مادرید به معنای عدم تلاش و سخت کوشی او نیست. باشگاه رئال مادرید توجه به اولین دیدار مرحله حذفی لیگ قهرمانان بین چلسی و بارسلونا داشت. ادن آزار در هر دو دیدار رفت و برگشت با بارسلونا کار خاصی در زمین نکرد و ویلیان برتری آشکاری بر او داشت. در طول فصل اخیر وضعیت باشگاه چلسی به دلیل مشکلات آنتونیو کونته با بازیکنان ملتهب بود. منتقدان آزار به عدم ثبات او به عنوان یکی از موانع اوج گیری اش اشاره می کنند.

ادن آزار در دیدار با برزیل با انگیزه و آمادگی بالاتری حاضر شد و عملکرد بسیار خوبی را از خودش به جا گذاشت. در دیداری که بلژیک به وسیله آن برچسب تیم درجه دو را در سطح جهانی از روی خود برداشت, آزار بهترین بازیکن بلژیکی ها بود.

او در دیداری که زمین پر از ستاره ها بود, یکی از بهترین های مسابقه به شمار می رفت. او مهارت فوتبالی و قدرت رهبری خود را در میدان نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج