۷۴۲۹۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

روزهای پایانی پیش تولید «رویای سهراب»

فیلم سینمایی «رویای سهراب» در آخرین روزهای مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «رویای سهراب» در آخرین روزهای مراحل پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود. با نزدیک شدن به زمان آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «رویای سهراب» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن، در حال حاضر سازندگان این پروژه سینمایی مشغول انتخاب لوکیشن ها و تکمیل گروه بازیگران هستند.

بانی فیلم: فیلم سینمایی «رویای سهراب» در آخرین روزهای مراحل پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود. با نزدیک شدن به زمان آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «رویای سهراب» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن، در حال حاضر سازندگان این پروژه سینمایی مشغول انتخاب لوکیشن ها و تکمیل گروه بازیگران هستند. با اضافه شدن چند چهره شناخته شده در روزهای آغازین پیش تولید، به تازگی نیز چند بازیگر جوان به این پروژه پیوسته اند. در واقع قوی تن در این اثر شاعرانه خود از بازیگران حرفه ای سینما بهره برده و در کنار این بازیگران، قصد دارد تعدادی از چهره‌های جوان رشته سینما را نیز معرفی کند.

روزهای پایانی پیش تولید «رویای سهراب»

این فیلم چند بازیگر دیگر نیز خواهد داشت که ظرف روزهای آتی به پروژه اضافه می شوند. فیلمبرداری «رویای سهراب» با تکمیل گروه بازیگران و انتخاب عوامل پشت دوربین قرار است از اواخر تیرماه آغاز شود. قوی تن هفته گذشته نیز برای بازدید از لوکیشن ها به کاشان و شهرهای اطراف آن سفر کرد.

لاله اسکندری، بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، ترلان پروانه، محمد برسوزیان، مینا جعفرزاده، ابوالفضل میری، فروغ امجدی، غزاله اکرمی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مهرداد داوری و… بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است. دیگر عوامل اصلی «رویای سهراب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ساعد نیک ذات، دستیار اول و برنامه ریز: رامین مشکین مقدم، طراح صدا: بهروز شهامت، طراح صحنه و لباس: مجید نیامراد، طراح چهره پردازی: رحیم مهدیخانی، منشی صحنه: آناهید روستا، و… .

علی قوی تن پروانه ساخت این فیلم سینمایی را اوایل اردیبهشت ماه دریافت کرد. با توجه به زمان زیادی که تا جشنواره فیلم فجر باقی مانده، به احتمال فراوان اولین نمایش «رویای سهراب» در این فستیوال خواهد بود. قوی تن سال گذشته فیلم سینمایی «پل سفید» را در ژانر کودک مقابل دوربین برد. فیلمی که در چندین جشنواره جهانی به نمایش درآمد و در نهایت جوایز مختلفی را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج