۷۴۲۹۹۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کاتب: مسئولان اقتصادی، تیم ملی را الگو کنند

کاتب (نماینده گرمسار) گفت: در بازی ایران و مراکش چنان فشاری بر تیم ملی وارد شد که حتی گزارشگر بازی و خیلی از هواداران ایرانی آرزو می‌کردند در همان ۳۰ دقیقه نخست، بازی بدون گل به پایان برسد. مقاومت و تلاش بازیکنان تیم ملی به دلیل آمادگی بدنی و هماهنگی بالایی که سرمربی تیم ملی آن را ایجاد کرده بود کم کم با مقاومت و ایستادگی بر بازی مسلط شدند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان و نماینده مردم گرمسار و آرادان با اشاره به احتمال کاهش صادرات نفت و درآمد‌های ارزی کشور در ادامه جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران اظهار کرد: چنانچه این اتفاق بیفتد باید همه دست به دست هم دهیم تا با کاهش هزینه‌های جاری به بهبود شرایط کمک کنیم.

وی به رسالت مسوولان ارشد و مدیران میانی کشورمان در این جنگ اقتصادی، اشاره و با مقایسه تلاش مدیران با تلاش تحسین برانگیز بازیکنان تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: در بازی ایران و مراکش چنان فشاری بر تیم ملی وارد شد که حتی گزارشگر بازی و خیلی از هواداران ایرانی آرزو می‌کردند در همان ۳۰ دقیقه نخست، بازی بدون گل به پایان برسد. مقاومت و تلاش بازیکنان تیم ملی به دلیل آمادگی بدنی و هماهنگی بالایی که سرمربی تیم ملی آن را ایجاد کرده بود کم کم با مقاومت و ایستادگی بر بازی مسلط شدند و با خلق موقعیت‌هایی زیادی سرانجام در پایان بازی به برد و پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه مردم در بازی با پرتغال و اسپانیا دیگر به تلاش و مقاومت بازیکنان باور عمیق پیدا کرده بودند و از این رو فارغ از نتیجه باخت یا مساوی همگی ملت از عملکرد آن‌ها راضی بودند اضافه کرد: مردم در عرصه اداره کشور و در این نبرد اقتصادی نیز چنین انتظاری از مدیران و مسوولان دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه همه مسوولان باید به مردم امید بدهند گفت: جنگ اقتصادی دشمن با ایران باید از سوی مدیران مدیریت شود و اجازه ندهند که اثرات آن‌ها متوجه مردم شود.

وی ترمیم تیم اقتصادی دولت را یکی از مطالبات نمایندگان از دولت در جلسات غیرعلنی اخیر برشمرد و ادامه داد: نمایندگان از دولت خواسته اند که خود راسا دست به اصلاح تیم اقتصادی بزند تا مجلس بت وجود اختیارات قانونی اش خود وارد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یادتونه نوبخت گفت مردم هرچی طلاوفلان دارن بیارن به اقتصاد کمک کنن واقعا اگه خود دولت اگه دارایهای اضافه خودش وبچه هاشون رو بیارن تو شرایط کنونی برا اداره مملکت خرج کنن وضع خیلی بهت میشه اصلا تحریم ها به چشم نمیاد ...

    • بدون نام

      تیم ملی سرمربی خارجی داشت اینهاهم یک سرخارجی بیارندتاوضعیت درست شود

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      خدا خیرتون نده مردم نون ندارن بخورن اجاره خانه قبضهای آب برق گاز تلفن دمار مردم در آورده میگی تیم ملی فوتبال میخوام صدسال فوتبال نباشه وقتی ماگرسنه هستیم

    • سعید

      با افزایش قیمت حاملهای انرژی،،،با افزایش قیمت بنزین،،،با حذف یارانه ها،،،با برداشت از جیب مرد شریف،،،با تحمیل حداکثری فشار روی مردم پوزه آمریکا رو به خاک میمالیم،،،چی فکر کردن ها؟؟؟

    • بدون نام

      اوناکیروش بزرگ وباهوش باتعصب وغیرتی موفق ودارن ولی شماندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج