۷۴۳۰۱۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

فتاح: دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود

فتاح با بیان اینکه دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود، اما رای اعضای شورا چیز دیگری بود، گفت: شهردار فعلی تهران نیز انصافا در زمانی که استاندار فارس بود یک مددکار بود و ۲۲ سکه طلایی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار گرفت همه را به کمیته امداد تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر: پرویز فتاح در جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه برای حضور در شورا من پیگیر بودم، اظهار داشت: برای سومین بار است که به شورا آمده ام و اعتقاد دارم شورا می‌تواند همانطور که در موضوعات عمرانی حساس و پیگیر است در موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز پیگیر و موثر باشد.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند شورا‌ها کارایی لازم را ندارند، اما من معتقدم شورا می‌تواند موثر و کارآمد باشد اگر شورا شورا باشد، گفت: علاقه مندیم با مدیریت شهری در حوزه موضوعات مرتبط تعامل داشته باشیم.

فتاح: دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود

فتاح با بیان اینکه دوست داشتم محسن هاشمی شهردار شود، اما رای اعضای شورا چیز دیگری بود، گفت: شهردار فعلی تهران نیز انصافا در زمانی که استاندار فارس بود یک مددکار بود و ۲۲ سکه طلایی که در روز معارفه خود به عنوان استاندار گرفت همه را به کمیته امداد تقدیم کرد.

وی با اشاره به اینکه با کمک و همراهی هم می‌توانیم تکدی گری و کودکان کار را از تهران پاک کنیم، افزود: همانطور که تبریز به عنوان یک کلانشهر می‌تواند شهری بدون گدا باشد تهران نیز به عنوان پایتخت که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند می‌تواند با همکاری ما به شهری بدون گدا تبدیل شود. بسیاری از این متکدیان ایرانی نیستند و به صورت شبکه‌ای کار می‌کنند که می‌توان آن‌ها را با هم افزایی هم جمع آوری کنیم.

رئیس کمیته امداد، در خصوص رواج خیریه ها، گفت: همه این خیریه‌ها صراط نیست و ما نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم.

فتاح در پایان به اعضای شورا پیشنهاد کرد از تغییر اسامی به فرهنگ نیکوکاری و احسان توجه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهت اطلاع اقای فتاح:
      تبریزدیگرشهربی گدانیست
      حدود5سال میشودکه متاسفانه مردم غیربومی تبریز که اکثرا دانشجوهستندبه گداهاکمک میکنند ودرشهرگدادیده میشود،البته اکثرگداها هم ازجای دیگربه تبریزکوچ کرده اندوبایدبدانیدخوداهل تبریزگداپرورنبوده وریالی به گداهاکمک نمیکنند،زیراخودشان صندوق کمک به مستمندان دارند.

    • حسین

      درسخنان جناب فتاح آورده شده که شورا می تواند موثر باشد یعنی تلویحا"شورا را موثر نمی داند
      مطلب بعد تعامل کمیته امداد با شورا قطعا"مشارکت در کارهای عمرانی وبا بقول شما ها کارهای زیر بنایی وزیر ساختها است که این مطلب موبد داشتن ثروت عظیم کمیته امداد است
      مسیله زیبا شدن چهره شهر برای گردشگران خارجی هم جای تامل دارد مگر مردم شهر ها حق ندارند شهری زیبا داشته باشند که ما فقط فکر گردشگران خارجی هستیم وآنچه چهره شهر را نا زیبا کرده صندوقها ی صدقات است فکری بحال این صندوقها شود

    • بدون نام

      شما بگو پول صدقات چطوری خرج میشه طرفداری از این و اون پیشکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج