جاباما
۷۴۳۱۳۸
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی از امروز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ متذکر شد: عدم استفاده از کلاه ایمنی جزو تخلفاتی است که تأثیر مستقیمی در افزایش آمار مجروحین و فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت دارد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران درباره وضعیت ترافیک شهر تهران در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز گذشته، شاهد تغییر در الگوی ترافیکی شهر تهران هستیم؛ به این صورت که بار ترافیک صبحگاهی در محور‌های ورودی شهر مانند بزرگراه‌های نواب، رسالت، زین‌الدین، شیخ فضل الله، سعیدی و همچنین خیابان‌های دماوند و آزادی از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و موج اول بار ترافیک صبحگاهی تا ساعت ۷:۴۵ ادامه می‌یابد.

سرهنگ محمد رازقی در این رابطه افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، قبل از شروع بار ترافیکی در محور‌های ورودی مستقر شده و کار روان‌سازی ترافیک را به‌عهده دارند. موج دوم بار ترافیک صبحگاهی نیز که مربوط به صنوف و بازاریان می‌باشد، معمولاً از ساعت ۸ شروع و تا ساعت ۱۰ ادامه دارد.
وی درباره بار ترافیک برگشت نیز اظهار داشت: در خصوص بار ترافیک بین روز و زمان پایان کار ادارات، به‌طور محسوس شاهد افزایش حجم تردد در معابر شهری هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین متذکر شد: عدم استفاده از کلاه ایمنی جزو تخلفاتی است که تأثیر مستقیمی در افزایش آمار مجروحین و فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت دارد. عدم استفاده از کلاه ایمنی، صدمات ناشی از چنین تصادفاتی را افزایش داده و موارد زیادی وجود دارد که به این علت، فرد جان خود را بر اثر تصادف رخ داده از دست داده یا دچار جراحت شدید شده است.

رازقی اعلام کرد: متأسفانه طی روز‌های گذشته شاهدیم که به علت افزایش دمای هوا، استفاده از کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت کاهش داشته است. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از امروز در قالب یک طرح با این تخلف برخورد می‌کند. عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و سرنشین موتورسیکلت یک تخلف محسوب شده و مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.

توصیه می‌شود راکبین موتورسیکلت ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند، زیرا برای حفاظت از سلامتی آن‌ها امری حیاتی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عنایت اول آقای فخیم زاده را بگیرید که بدون کلاه موتورسیکلت سوار میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور
        لطفا به خودتان زحمت ندهید . شرمنده می فرما ئید مارو
        اجرای این طرح محکوم به شکست است مثل همه طرحهای مقطعی شما در این خصوص اعصاب روان برای مردم باقی نمانده
        از لی قانونی این موتورسواران لطفا خودتان رو سبک نکنیدوظیفه اصلی شما که جریمه کردن است ادامه دهید که جز این کاری از شما برنمی آید. حرکت موتور سواران در جلوی چشم ماموران شما درچهاراها ورودی خطوط ویژه اتوبوس حرکت بی شرمانه در پیاده رو که گاها با سر صدا از عابران میخواند که راراه براشان باز کنندانکار نکنید ونگاهی به فیلمهای دوربین تان در سطح شهر بیندازید تا بفکر اعمال قانون مقطعی نیفتدید. میبخشید جناب رئیس

    • بدون نام

      حقوق سربازا عقب افتاد دوباره جریمه پشت جریمه

    • بدون نام

      درطول سال بالغ بر ده بار این خبرپخش میشه وماهیچ تغییری نمی بینیم؛پلیس که کارش فقط کسب درآمد برا دولته این وظیفه رو بسپارید دست کسی دیگه

    • bsaa

      موتور برادر منو گرفتن به هیچ جرمی همه چیش کامل بود یک هفته تو پارکینگ بود بیچاره برادرم یک هفته از کار و زندگی افتاد رفت موتور بگیره تمام بنزین موتور و دزدیده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج