۷۴۳۳۲۰
۱۹ نظر
۵۰۱۱
۱۹ نظر
۵۰۱۱
پ

کلانتری: نمی‌توانم برنامه‌هایم را برای سفر به خوزستان تغییر دهم!

کلانتری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود شرایط بحرانی در خوزستان به آنجا سفر نکردید تا از نزدیک شرایط بحرانی مردم را ببینید، اظهار داشت که نمی‌تواند برنامه های خود را برای این کار تغییر دهد.

خبرگزاری فارس: اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی جلسه‌ای با عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور دیدار و گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش، این جلسه بعد از این صورت گرفت که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با ارسال نامه ای از کلانتری خواست به داد مردم خوزستان برسد و همچنین برای وی یک بلیط به مقصد خوزستان تهیه کرد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که چرا با وجود شرایط بحرانی در خوزستان و تهیه بلیط از طرف انجمن اسلامی برای شما، به خوزستان سفر نکردید تا از نزدیک شرایط بحرانی مردم را ببینید، اظهار داشت که نمی‌تواند برنامه های خود را برای این کار تغییر دهند.

وی در ادامه بیان کرد: خوزستان آخرین جایی است که آب آن تمام می‌شود و حتی اگر آب شهر های شمالی هم تمام شود خوزستان آب خواهد داشت، خوزستان در حال حاضر مشکل ریزگرد ندارد مشکل خوزستان مدیریت منابع آب است.

رئیس سازمان محیط زیست درمورد وضعیت نا به سامان رودخانه های کشور هم مدیریت فعلی را ناکارآمد خواند و گفت: برای مشکل رودخانه ها باید به خدا شکایت کنید.

وی در ادامه سخنانش گفت: آقای حجتی تازه سه ماه پیش متوجه شدند که در کشور مشکل آب داریم.

از رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با دریاچه ارومیه و مسائل مرتبط با آن سوال شد که وی افزود:
کار احیای دریاچه ارومیه 12 سال طول می‌کشد که الان در سال چهارم این پروسه قرار داریم. مشکل دریاچه ارومیه، عدم تامین مالی است و بنده با استقراض خارجی دراین مورد موافقم.

وی افزود: سو مدیریت درمورد دریاچه ارومیه، سبب شده که مردم آن منطقه عملا نمک تنفس کنند و این عاملی برای افزایش فشار خون آنهاست.

نگرانی کلانتری در رابطه با فشار خون مردم، موجب شد تا دانشجویان از وی در رابطه با محصولات تراریخته و سلامتی مردم، سوال کنند که کلانتری در جواب گفت: من موافق استفاده از این محصولات هستم و مشکلی در این رابطه نمی‌بینم. هیچ منبعی برای مضر بودن این محصولات نیست و گزارشی درباره مضرات این محصولات تاکنون در جهان مطرح نشده است. مضر بودن محصولات تراریخته توهمی بیش نیست و در هیچ نقطه ای از جهان ، استفاده از آنها ممنوع نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید این ادمو بلافاصله اخراج کنن که برنامه هاش به مردم خوزستان ارجحیت داره

    • آیه

      واقعا خسته نباشید

    • بدون نام

      پس لطفا برو تا یکی دیگه به جات بیاد که بلده خوب برنامه ریزی تو مواقع بحران بکنه

    • بدون نام

      فرقی بین شما، حجتی، ابتکار، نوبخت و ... نیست، همه شما نسبت به امور از ۴۰ سال پیش نادانید و هنوز هم در نادانی خود باقی هستید. ۴۰ سال وزیر و معاون ومشاور و... هستید هیچ .... نکردید، این وضعیت فعلی هم نتیجه کار شما بی خردان است.

    • قاسم

      واقعیت این است که سازمان محیط زیست یک سازمان فشل و ناکارآمد است و علیرغم وجه علمی اون چندان کارایی نداشته و ندارد. دوم اینکه آقای کلانتری کاریزمای یک مدیر زیست محیطی یا کنشگر این مجموعه را ندارد و تاکنون نتوانسته با اقشار جلمعه ارتباط برقرار کند . سوم انتخاب ایشان که مشکل کم آبی در ابتدای تصدی این پست بوده است بسیار درست و هوشمندانه بود لیکن‌متاسفانه هیچ طرح و برنامه ای را برای مدیریت آن ندارند. ....

    • بدون نام

      اقای کلانتری کشور را زباله و ریزگرد و خشکسالی گرفته و شما مشغول دادن مجوز به خارجی ها برای شکار هستی .باشد دیدار ما به قیامت

    • بدون نام

      خدا ازت نگذره خدا از کمر نصفت کنه که کمر مردم رو شکستید

    • بدون نام

      این هم بی سواده و ...

    • علی ایران

      این اقاراست میگه وقتی برای مردم خوزستان ندارن مگه دردمردم خوزستانوکشیده که بخواددرکشون کنه یافکری بحال تاسف باراونهابکنه .مگه اصلا مردم برای مسوولین مهم هستن مردم زمان انتخابات وراهپیمایی روزقدس و۲۲بهمن مهم هستن خدابزرگه

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      ...خوزستان کمی آبی ندارد خوزستان ریزگرد ندارد پس چه دارد آقای کلانتر ....

    • بدون نام

      آره خوزستان گرمه حیف نیست گرمتون بشه؟

    • روح الله

      هر چه بگندد نمکش می زنند وای به حال روزی که بگندد نمک

    • hamed

      اصن سواد و مطالعه و تخصص میباره از سخنانت

    • بدون نام

      اووو اینو باش میگه ما ریز گرد نداریم اخه مرد حسابی اگه واقعا مرد عمل هستی بیا تو یک سال مهمون من تو اهواز باش وجدانن میتونی تحمل کنی؟ بخدا نمیتونی کمبود اب بیکاری خشکی کارون و خاک اینهمه تبعیض و نژاد پرستی رو نمیبینی یا براتون عادی هس

    • بدون نام

      آقای کلانتری عزیز من بچه خوزستانم یه سوال دارم میشه بپرسم مگه برنانم‌های کاری شما چی هستن آخه هیچ تغییری نمیبینیم شما خادم‌ملتی باید همه بدونن برنامه‌های کاری شما و دولت و تمام محرم‌نامه‌هایی که رد و بدل میکنید چیه متاسفانه دولت آقای روحانی در این ۵ یا ۶ ساله اصلا شفاف نبوده در مسائل بانکی و ارزی و محیط زیستی اصلا فرقی بین دولت آقای احمدینژاد و روحانی نبوده کاملا شبیه به هم هستن و به مراتب در دولت آقای روحانی بدتر شده خواهشا به داد ملت برسید و از دعواهای جناحی پرهیز کنید یه صدا و متحد بشوید حداقل دراین دوسه سال آخر برای رضای خدا کاری انجام بدهید که یک ثانیه‌‌اش نیز دیر است برای آخرت خود فکری کنید تا دیر نشده

    • پرویز

      الهی بمیری و خوزستان نری که انجا را هم از این بدتر کنی مثل سایر نقاط ایران

    • متعجب!!!

      فراوانی آب در خوزستان!
      https://www.instagram.com/p/Bk-A8OPH_l0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1rdqlingp0vqc
      میگم آقای وزیر! شما تاحالا خوزستانم رفتی؟
      بابا حداقل تو اینترنت یه سرچ کن شاید یه چیزایی فهمیدی!
      تکلیف آقای حجتی هم که معلومه!
      ایشون فارغ التحصیل رشته عمران هستن!!!
      این که مجبورشون کردن بشن وزیر کشاورزی قتصیر خودشون نیست! آخه قحط الرجال هست مثکه...!!!
      ما میریم به خدا شکایت کنیم...

    • بدون نام

      مگه عیسی برنامه داره. توی این چهل سال برنامه ای جز تخریب کشور نداشته.

    • سعید

      وقتی پروفسور آبشناس که تو دنیا به سرش قسم میخورن رو انگ جاسوسی میزنید معلومه باید جوابتون این باشه که مشکلاتتونو به خدا بگین... شنا شدین فقط پرونده ساز و نخبه فراری ده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج