جاباما
۷۴۳۳۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دالیچ:

بعد از مسی و اریکسن، نوبت مهار هری کین است

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، امیدوار است که مدافعانش بتوانند بعد از متوقف کردن لیونل مسی و کریستین اریکسن، در مهار هری کین هم موفق باشند.

ورزش سه: تیم ملی کرواسی با ارائه نمایش های خوب توانست به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ برسد و در این مرحله باید با انگلیس روبرو شود. انگلیسی ها به لطف درخشش هری کین و شش گلی که او تا این مرحله به ثمر رساند، توانستند بعد از ۲۸ سال بار دیگر به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی برسد.

اکنون زلاتکو دالیچ امیدوار است که تیمش همانطور که مانع از گلزنی مسی و اریکسن در دیدار مقابل آرژانتین و دانمارک شد، در دیدار با انگلیس هم بتوانند هری کین را متوقف کنند.

او به خبرنگاران گفت:" بسیار دشوار خواهد بود. او بهترین گلزن رقابت هاست و بهترین بازیکن انگلیس؛ در کنار رحیم استرلینگ.

بعد از مسی و اریکسن، نوبت مهار هری کین است

دژان لوورن او را می شناسد و در کنار دماگوی ویدال، بازی های خیلی خوبی انجام داده بنابراین من نگران متوقف کردن بازیکنان انگلیس نیستم. ما مسی و اریکسن را متوقف کردیم و تلاش می کنیم که همین کار را با کین انجام بدهیم."

انگلیس در مرحله گروهی با تیم هایی مانند پاناما و تونس همگروه بود و در مرحله حذفی هم کلمبیا و سوئد را شکست داد تا به نیمه نهایی برسد؛ به همین دلیل گروهی معتقدند که این تیم کار سختی برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی نداشت اما دالیچ نظر دیگری دارد:" فکر نمی کنم انگلیس حریف آسانی است. آنها کاری کردند که حریفان راحت به نظر برسند. این تفاوت زیادی دارد. آنها جوان هستند و بازیکنان بااستعداد زیادی دارند. آنها با سرعت و شدت زیادی حمله می کنند و روی ضربات آزاد بسیار خطرناک هستند. انگلیس هیچ نقطه ضعف جدی ای ندارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج