۷۴۳۴۰۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یک نماینده: دولت روحانی باید تغییر رویه بدهد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تغییر سیاست‌های اقتصادی در عین حال گفت:‌ جامعه علاوه بر تغییر سیاست‌ها و رویه ‌ها انتظار تغییر چهره‌ در بخش مدیران اقتصادی نیز دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تغییر سیاست‌های اقتصادی در عین حال گفت:‌ جامعه علاوه بر تغییر سیاست‌ها و رویه ‌ها انتظار تغییر چهره‌ در بخش مدیران اقتصادی نیز دارد.

محمد قسیم عثمانی اظهار کرد: به نظر من دولت هم از نظر روانی و هم از نظر کارکردی نیاز به ترمیم خصوصا در بخش اقتصادی دارد و باید خودش در این زمینه پیش قدم شود. چرا که مجلس ولو برای پاسخ به افکار عمومی هم شده این کار را خواهد کرد و بهتر است این تغییرات با هزینه کمتری اتفاق بیفتد و دولت خودش برای ترمیم بخش اقتصادی کابینه‌ پیش قدم شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با تصمیمات دقیق‌تر و جدی‌تر و همچنین پیگیری و نظارت بیشتر از سوی دولت شاهد سامان دادن به اوضاع اقتصادی خصوصا در زمینه قیمت‌ها و قیمت ارز و طلا باشیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه «تغییر سیاست‌ها و رویه‌ها مهم‌تر از تغییر افراد است» یادآور شد: در حال حاضر جامعه انتظار تغییر چهره نیز دارد و شاید تغییر سیاست بدون تغییر چهره از نظر روانی جامعه را تامین نکند. من خودم معتقد نیستم که مشکل، افراد هستند بلکه سیاست‌ها محل ایراد است و باید تغییر کند.

عثمانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ‌ما نتوانسته ایم شوکی به جامعه وارد کنیم و از نظر روانی این اطمینان خاطر را به مردم بدهیم که اوضاع بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت یک سالی هست که تغییر رویه داده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج