۷۴۳۵۴۶
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

توضیح شهرداری منطقه ۲۰ درباره کلیپ منتشر شده

پیرو انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص تخریب اتاقک غیرمجاز ناایمن در منطقه ۲۰،روابط عمومی این منطقه براساس مستندات و اطلاعات موجود توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: پیرو انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص تخریب اتاقک غیرمجاز ناایمن در منطقه ۲۰،روابط عمومی این منطقه براساس مستندات و اطلاعات موجود توضیحاتی را ارائه کرد.

خردادماه سال جاری، عوامل گشت ساختمانی ناحیه ۳ منطقه ۲۰ در حین گشت‌زنی، متوجه ساخت و ساز ناایمن داخل زمین‌های کشاورزی با کاربری فضای سبز می‌شوند که با توجه به ممانعت مالک مبنی بر ورود و بازدید از ملک، ضرورت رفع خطر از اتاقک و جمع آوری مستحدثات غیرمجاز ناایمن طی اخطاریه‌ای صادر و به مالک ابلاغ می‌شود.

باتوجه به بی‌توجهی مالک به اخطارهای کتبی و شفاهی مکرر و رفع نکردن بنای غیرمجاز ناایمن و خطرساز، مستند به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری، دستور معاضدت قضایی اخذ و به مالک ابلاغ می شود.

به علت بی‌توجهی او و اصرار به حفظ بنای خلاف، ناایمن و خطرساز، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۲۰ در معیت مامورین کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با توجه به تصریح قانون مبنی بر حفظ شهر از خطر همچنین رفع خطر از بناها و دیوارهای شکسته و خطرناک توسط شهرداری‌ها، به محل اعزام می‌شوند که مالک و فرزندان جوسازی و توهین و فحاشی به عوامل ناحیه ۳ می‌کنند. مراتب نیز توسط ماموران کلانتری ۱۶۸ صورت جلسه شده است.

پس از آن فرزندان مالک، ضمن تخریب قسمتی از اتاقک، از رفع خطر کامل خودداری و درخواست اعطای مهلت جهت اخذ مجوز کردند که به منظور مساعدت با آنان، چهار روز فرصت داده می‌شود و مالک به‌طور کتبی متعهد می‌شود پس از انقضای مهلت نسبت به رفع کامل خطر اقدام کند و در صورت عدم اقدام و عدم رفع خطر کامل، به عوامل شهرداری اذن قانونی جهت تخریب مستحدثات رفع خطر از اتاقک داده می‌شود و حق اعتراض و ممانعتی را از خود سلب و ساقط می‌کنند.

پس از اتمام مهلت همچنین عدم ارائه مجوز لازم توسط مالک، در تاریخ ۱۳تیرماه سال جاری و ۳ روز بیشتر از مهلت داده می‌شود عوامل ناحیه ۳ به محل اعزام می‌شوند که فرزندان مالک مبادرت به جوسازی، توهین، فحاشی و ضرب و شتم عوامل ناحیه ۳ منطقه ۲۰ و اقدام به تخریب خودروهای شهرداری می‌کنند که پرونده‌ای نیز در این خصوص تشکیل شده است.

به گزارش سایت «شهرنوشت» به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۰ مالک ضمن صحنه سازی و حاضر کردن اشخاصی که مالک آن نبوده و از خانواده های معظم شهدا نیز نیستند، اقدام به انتشار فیلم خلاف واقع و نشر اکاذیب و تشویش اذعان عمومی در فضای مجازی کرده که در این خصوص پیگیری قضایی در دستور کار شهرداری منطقه ۲۰ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو 4 روز چطور میشه مجوز گرفت دولت الان چندین ساله با این همه بوجه نمیتونه یه اتوبان ور تموم کنه و....شما چه انتظاری داری

    • بدون نام

      شما که راست میگید.

      شهرداری بیاد ساختمانهایی مثل پلاسکو در وسط شهر را ایمن سازی و....بکنه نه اینکه بخواهد اتاقکی وسط زمین کشاورزی را ایمن کنه

      زکی

    • شکیبه

      توی پهناور مملکت ایران ، فقط به قول شما این آلونک بدون مجوز و ناایمن بوده !!!!!

    • بدون نام

      آخرشو متوجه نشدم که مالک از خانواده شهدا نیز نیستند ، یعنی چه؟ اگر اتاقک هست که مجوز بدید وامضاء بگیرید که جان انان به عهده خودشان هست؟ حکایت توقیف موتور به بهانه حفظ جان موتور سوار را کردید؟!!!!این همه تراکم فروخته شده حالا یک اتاقک که جنجال نداره!!!! همه چیز باید به نفع دستگاها باشد؟اگر شکایت محلی ندارد چه لزومی به حضور عوامل تخریب دارد؟

      پاسخ ها

      • سعید گل محمدی

        بیاین ببینیددوراطاقک ماچه استخروالاچیغ وبناهایی ساخته شده ودحال ساخته.چون ماسیبیلشونوچرب نکردیم محکوم ب فناشدیم.ماموراشونم بخداالکی فرستادن شکایت کنن.فیلم اصل درگیری پخش نشده ک پدرموچکارکردن.دنبال بحث امنیتی نیستیم.یا هیچکسی نسازه یامابازهم میسازیم انباری.فقط پول وپارتی شده کار راه انداز تومملکت امام زمانی ما.

    • امیر

      کاملا درسته حرف شما...
      مثل دلار جهانگیری
      مثل صادرات آب و برق به عراق....

    • بدون نام

      نا ایمن وخطرناک اون اوباشایی هستند که شهرداری به خدمت گرفته ودر سطح شهر با مردم برخورد فیزیکی و هتک حرمت میکنند.وهیچ شرم نمیکنند.

      پاسخ ها

      • سعید گل محمدی

        بناکاملا ایمن بوده.لودرشون ب زورخراب کردش.مشکل ازایمنی نداشتن پارتی کلفت و تراوله.وگرنه مثل بقیه الان بنای ماهم سرجاش بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج