۷۴۳۶۴۴
۲۰ نظر
۵۰۰۶
۲۰ نظر
۵۰۰۶
پ

کواکبیان: نمی‌دانم چرا روحانی اقدامی نمی‌کند؟

کواکبیان با اشاره به ضرورت تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت گفت: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتما مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟

خبرگزاری ایسنا: نشست شورای اجرایی حزب‌مردم‌سالاری شعبه استان سمنان با حضور مصطفی کواکبیان دبیر کل این حزب روز گذشته با حضور دبیران شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و بسته پیشنهادی اروپا برای تداوم برجام تصریح کرد: خوشبختانه هرچه از انقلاب جلوتر آمده‌ایم در پروسه تصمیم‌سازی عقلانیت بیشتری حاکم شده است. لذا هرچند رئیس‌جمهور در مورد عدم امکان صدور نفت از کل منطقه سخت گفت اما قطعا هیچگاه نظام جمهوری اسلامی قصد درگیری نظامی ندارد.

کواکبیان: نمی‌دانم چرا روحانی اقدامی نمی‌کند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه نوع اشتباه دولت یعنی تعیین دستوری نرخ دلار به 4200 تومان و ثبت غیر ضروری سفارش به همه گروه‌های درخواست کننده و پیش فروش بی‌محابای سکه (که نابهنجاری اقتصادی زیادی در بازار ایجاد کرد) گفت: به هرحال شرایطی در کشور ایجاد شده است که تمامی مسوولان کشور باید شرایط کنونی جنگ اقتصادی را جدی بگیرند و جلب رضایتمندی مردم و هماهنگی و همدلی جناح‌ها نیز شرط مهم موفقیت ما در این کار زار مهم است.

کواکبیان با اشاره به ضرورت تغییر برخی از اعضای خسته و ناکارآمد و بی‌انگیزه دولت افزود: نمی‌دانم چرا آقای روحانی اصرار دارد که حتما مجلس دست به کار شود و خودش اقدامی نمی‌کند؟

وی با اشاره به ضرورت استفاده کابینه از مشورت اقتصاددانان برجسته کشور و کارشناسان علمی گفت: تشکیل شورای عالی اقتصادی سه قوه شاید برای همین چند ماه شرایط اضطراری باشد والا نمی‌تواند این شورا دائمی باشد. زیرا وجود چنین شورای بالادستی عملا وظایف وزارتخانه‌ها و مجلس و دستگاه قضایی را بی‌خاصیت می‌کند.

کواکبیان در پایان با اشاره به مشکلات عدیده فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی فعلی کشور تاکید کرد: همانگونه که بارها گفته‌ام تنها راه برون رفت از انواع و اقسام این مشکلات، جدی گرفتن احزاب و تاثیر تحزب برتحولات کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا چه کار کنه

    • بدون نام

      دلیلش خیلی واضحه.من خودم یه آدم سادم که به ایشون رای دادم ولی الان دیگه ....

    • عجب

      من هم نمیدانم

    • بدون نام

      چون شما 5 سال ایشان را به بیراهه بردید الان به شما اعتماد ندارد

    • بدون نام

      به نظر من بیسواد اگه استاد سریع القلم را به عنوان وزیر اقتصاد انتخاب کنن و از تمامی اقتصاددان خبره ، حتی استفاده از نظریات اقتصادانان مقیم خارج با مشورت و اتحاد مشکلات به راحتی قابل حله و مهمترین مسئله ریشه کن کردن فساد و شناسایی مفسدین اقتصادی و برگرداندن تمام وجوه اختلاس شده به بیت المال و خزانه .اجرای کامل قانون و اجرای عدالت . همه در برابر قانون یکسان . جلوگیری از رشوه خواری و پارتی بازی . اگه قانون محکم باشه رییس یک شعبه کوچک بانک جرات اختلاس و پارتی بازی و وام دلخواه دادن را نداره . نجات کشور نیاز به همت ملی داره

    • بدون نام

      چون نمیخاد

    • بهلول

      روحانی خواب است راستی تعطیلات خوش گذشت ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

    • م ش

      آقای کواکبیان شما بجای دفاع از مردم تمام قد از رییس جمهور دفاع کنید

      پاسخ ها

      • بهلول

        ایشان نماینده مردم نیست که ایشان نماینده روحانی است

    • حسن

      دست همه در رابطه با گرانی ها بسته است،وقتی دولت جهت جبران طلب سپرده گذار های بانکهای اختلاصگر هزاران تومان پول چاپ می کند وسایر مخارج نیز از افزایش نقدینگی بانک مرکزی تامین میشه نتیجه اش این میشه که دولت را با760هزار میلیارد تومان تحویل گرفتید وبا 1700میلیارد تومان نقدینگی که اونهم بطور مستمر افزایش می یابد ،
      اگر ایندو را برهم تقسیم کنیم عدد2.3بدست می آید
      دلار را با ارزش 3500تحویل گرفتید واگر در تورمش«2.3» ضرب کنیم عدد 8000تومان بدست می آید
      عزیزم تنها را اینه که دست ت.جیب بانک مرکزی نکنید ،طلاو دلار درآمد دولت را بدید بانک تا بانک به ریال حقوق کارمند ومخارج رابدهدواینجوری ارزش ریال روز به روز بیشتر میشه

    • بدون نام

      تنها راه برون رفت عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که هم موشکافانه وبا تدبیر مسائل را تحلیل وهم سفارش وراهکار لازم را به مسئولین میدهد که متاسفانه بعضی ها هنوز همت به عمل وعزم جدی به فرمایشات رهبر را سرلوحه کارها ومدیریت کشور قرار نداده اند . که اگر بدرستی و دقیق به فرمایشات رهبر عزیزمان عمل کنند چه بسا همانی شود که رضایت عمومی و پیشرفت واقتدار کشور را در پی خواهد داشت و ناامیدی بدخواهان

    • ناشتاس

      حتما خوابش گرفته دیگه خسته شده اونم یه ادمه بذارین خوب بخوابه پنج ساله یکدست دلره تلاش میکنه دیگه بریده وقت خوابشه خواب خواب

    • بدون نام

      اقای کواکبیان از رای دادن به اقای روحانی پشیمانم ایشان تا بحال وعده بی عمل‌ داده مردم را بیچاره کرده

    • قاضی

      اقدام کرده اند و شما خبر نداری ، شاید شما از مقداری دلار سه هزارتومنی از قبل داری و خبر نداری دلاراتون شده نه هزار تومان . یعنی با اقداماتی که انجام شده پول شما سه برابر شده . اقدام بیشتر از این ؟

    • بدون نام

      کاری از دستش بر نمیاد. چیکار کنه حاجی . خوابین شما . مملکت به گل نشسته

    • بدون نام

      بسته پیشنها دی شما میگفتین چند روز پیش خوب نیست حالا چه کار میخواد بگنه وقت مرذم دارن با برجام وتحریم میگیرن

    • غلامحسین قائدی

      کاری میکند کارستان راهنما به چپ گردش به راست دیگه بهترازاین میخوایین

    • رضا

      چون ... فقط دنبال زندگی خودشه. وگرنه واعظی نمیشد رئیس دفترش

    • بدون نام

      روحانی فقط یک راه پیش رو دارد و آنهم استعفا میباشد

    • بدون نام

      اقای کواکبیان
      منظورتان از اقدام همان استعفا ست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج