۷۴۳۸۱
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

دکتر حمید شریفیان  -  متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

در جراحی زیبایی مدرن، هدف جراح این است که با کمترین برش آسیب بافتی نتیجه دلخواه را به دست آورد. دیگر دوران برش های بزرگ گذشته است. امروزه در انواع جراحی های زیبایی باید با کمترین برش و اثر جراحی به ترتیبی عمل کرد که بیمار تغییر محسوس و قابل توجهی را در جهت زیباتر شدن احساس نماید .

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

جوان سازی صورت، لیپولیز (شکم ، پهلو ، بازو ، پا و غبغب )
جراحی زیبایی بینی ، شکم ، سینه ، پلک و صورت

دکتر حمید شریفیان

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

بورد تخصصی جراحی - پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

عضو هیات علمی

بورد بین المللی جراحی زیبایی (لندن)


چربی های اضافه بدن، لیزر لیپولیز و پیکر تراشی
اگر مشکل شما فقط تجمع چربی در ناحیه شکم، پهلو، پشت، بازو، غبغب و داخل و خارج ران است میتوانید با استفاده از لیزرلیپولیز و بدون برش جراحی و بخیه این مشکل را حل کنید. استفاده از لیزر در درمان چاقی های موضعی علاوه بر افزایش کیفیت روش های قبلی عوارضی چون خونریزی، کبودی، درد و شلی پوست را کاهش داده است. البته، استفاده از لیزر در حذف چربی های موضعی مانند هر روش دیگر نیازمند تجربه و مهارت فراوان جراح در به کارگیری از این تکنیک است.
توجه داشته باشید که شرط استفاده از لیزر لیپولیز داشتن پوستی با کیفیت و قوام خوب است. بنابراین اگر دچار تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو ها، غبغب، بازوها و داخل و خارج ران هستید و پوست شما شلی زیادی ندارد و از قوام و کیفیت خوبی برخوردار است حتما می توانید از روش لیزرلیپولیز در درمان این مشکل استفاده کنید.

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه



با پوست شل و ترک خورده شکم خود چه کنیم؟

در بعضی از بیماران پوست قوام خوبی ندارد و دچار شلی و ترک های فراوان پس از زایمان خصوصا در ناحیه زیر ناف است. این بیماران علاوه بر مشکل تجمع چربی از وجود پوست بدشکل و شل هم ناراضی هستند. در این شرایط انجام لیپولیز به تنهایی، همه مشکلات بیمار را حل نمی کند. در این دسته از بیماران باید به همراه برداشتن پوست ترک خورده و اضافه شکم، چربی های نواحی سر دل و پهلوها را هم لیپولیز کرد. در واقع مشکل این بیماران با ترکیبی از جراحی پوست کشی جدار شکم و لیپولیز حل می شود (لیپو ابدو مینو پلاستی) ترمیم، پلیسه و سفت کردن شکم، اصلاح دقیق ناف، ترمیم فتق های اطراف ناف و جدار شکم، اصلاح افتادگی قسمت بالای ناحیه تناسلی همه و همه اجزای اجتناب ناپذیر عمل جراحی زیبایی شکم هستند و بدون توجه به حل این مشکلات همراه این عمل کامل و کارآمد نخواهد بود.


دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه



کوچک کردن، بالا کشیدن و پروتز سینه

اصولا بیماران به دلایل گوناگونی نیازمند عمل جراحی زیبایی سینه هستند. مهمترین این دلایل عبارتند از:
- بزرگی سینه و اثرات آزاردهنده آن از جمله بدشکلی، عدم تقارن، افتادگی، تعریق شدید چین های بین و زیر سینه ها و درنهایت درد گردن و پشت.
- کوچک بودن که به خودی خود برای بسیاری از زنان و دختران آزاردهنده است.
- شلی، افتادگی و عدم تقارن سینه ها.
سینه ها، از اعضا جفت بدن به حساب می آیند و اصولا درصدی از عدم تقارن را به همراه دارند، در دسته ای از بیماران این عدم تقارن بسیار مشهود است. وضعیت و شکل ظاهری سینه ها نیز در افراد مختلف بسیار متفاوت و متنوع است و به همین دلیل جراحی سینه یکی از دقیق ترین جراحی های زیبایی است و جراح زیبایی باید با تجربه و مهارت کامل ضمن شناسایی مشکلات بیمار در مورد این مشکلات و روش درمان خاص بیمار (که الزاما مشابه بیماران دیگر نیست) اطلاعاتی جامع به بیمار دهد و براساس طرح درمانی خاص که برای وی طراحی کرده است، عمل جراحی را انجام دهد. به عبارت دیگر بیمار باید از نوع برش جراحی خود (بزرگ، کوچک، دور هاله سینه، خط زیر سینه)، حجمی که از سینه وی برداشته می شود آگاهی کامل داشته باشد. در مورد پروتز ها؛ سایز، اندازه، نوع پروتز، برش جراحی (دور هاله سینه، بر روی چین زیر سینه، زیر بغل) و محلی که پروتز در آن محل قرار می گیرد (زیر عضله یا رو ی آن) مواردی است که باید به اطلاع بیمار رسانده شود.

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه


جوان سازی صورت؛ پلک بالا و پایین و انتقال چربی

وضعیت پلک اثر بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد. پلک بالا و پایین به سرعت و به شدت علایم پیری را نشان می دهند علایمی که با پوست اضافه و افتادگی پلک بالا و تجمع چربی های اضافه در پلک پایین تظاهر می کند. در جراحی زیبایی پلک بالا، باید پوست اضافی و چربی های تجمع یافته را با طراحی و برشی خاص برداشت. در مورد پلک پایین برداشتن و جابجایی چربی های تجمع یافته معمولا از طریق ملتحمه (قرمزی داخل چشم) انجام می شود و به همین دلیل برشی بر روی پوست دیده نمی شود.
یکی دگیر از علایم پیری بروز و عمیق شدن خط اشک، خط اخم، خطوط اطراف دهان، آب شدن و دو تکه شدن گونه هاست. در بسیاری از اوقات و تا سنین حدود ۶۰-۵۵ سالگی می توان این تظاهرات پیری را با انتقال چربی درمان کرد. در روش انتقال چربی، چربی از ناحیه ای مثل شکم برداشته شده و با انجام روند آماده سازی به کمک سوزن های مخصوص به نواحی مورد نظر صورت تزریق می شود. این روش با ماهیت تزریقی خود کاملا سرپایی است و هیچ اثر زخمی بر جای نمی گذارد.

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

بینی گوشتی یا استخوانی اصل ماجراست ولی نه همه آن

جراحی بینی شایعترین عمل جراحی زیبایی است. اغلب اوقات فقط گوشتی و یا استخوانی بودن بینی است که مورد توجه بیماران قرار می گیرد ولی باید توجه داشت که وضعیت نسوج نگهدارنده و روش جراحی به کار گرفته شده از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر روش جراحی یک بینی استخوانی نادرست باشد. نتیجه عمل جراحی این بینی از عمل جراحی که با روش درست در یک بینی گوشتی انجام شده است بدتر خواهد بود.
در روش های مدرن جراحی زیبایی، اساس جراحی بر حفظ قوام و تمامیت نسوج نگهدارنده زیرین به همراه حداقل تهاجم بافتی (پرهیز از دخل و تصرف غیرضروری در نسوج بینی) است. نتیجه عملی به کاربردن روش های جدید این است که ضمن انجام جراحی زیبایی بینی عملکرد تنفسی بیمار کاملا سالم باقی می ماند.
یکی دیگر از عوامل اصلی دخیل در نتیجه نهایی عمل جراحی بینی حل مشکلات همراه است . اگر تیغه وسط بینی دچار انحراف و کجی باشد . این انحراف و کجی باید حین عمل جراحی زیبایی بینی مورد توجه قرار گرفته و اصلاح شود. بنابراین تبحر و تسلط جراح در حفظ نسوج نگهدارنده و اصلاح مشکلات همراه (انواع انحراف و کجی تیغه وسط بینی) عامل تعیین کننده در زیبایی نهایی بینی و عدم بروز مشکلات تنفسی است.

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

بزرگی سینه آقایان (ژینکو ماستی)

گاهی اوقات و در بعضی از مردان اندازه و حجم سینه ها بزرگ می شود. این بزرگی زن گونه سینه (ژینکوماستی) علل گوناگونی دارد ولی اگر علل قابل درمانی چون تغییرات هورمونی، مصرف بعضی از داروها و به دلیل بیماری های دیگر در کار نباشد، باید این مشکل را با جراحی زیبایی حل کرد. در حال حاضر قریب به اتفاق بیماران مبتلا به این مشکل را می توان بدون برش جراحی و به روش لیزرلیپولیز فقط از طریق سوراخ های کوچکی بر روی چین زیر سینه درمان کرد.
استفاده از روش های لیزرلیپولیز در درمان این مشکل سبب شده است که از برش جراحی و بخیه فقط در موارد بسیار خاصی که اندازه سینه ها بسیار بزرگ و افتادگی آن ها زیاد است استفاده شود.
دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

دکتر حمید شریفیان
جراحی پلاستیک و زیبایی، عضو هیات علمی، بورد بین المللی جراحی زیبایی (لندن)

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه

آدرس: خیابان شریعتی، ابتدای ظفر، ساختمان سبز، پلاک 7، واحد 24

تلفن: ۲۲۲۶۲۱۱۶

موبایل: ۰۹۱۹۸۲۷۱۹۳۴ ، ۰۹۳۸۲۰۳۴۹۷۳

دکتر شریفیان - جراحی زیبایی صورت، شکم و سینه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج