۷۴۳۸۸۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اصرار دولت انگلیس بر تحریم جام جهانی

دولت انگلیس همچنان به تحریم سیاسی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با وجود رویارویی شاگردان ساوت‌گیت در مرحله نیمه‌نهایی برابر کرواسی اصرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، هر چند تیم ملی فوتبال انگلیس به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ راه یافته است اما دولت این کشور همچنان به تحریم این رقابت‌ها ادامه می‌دهد.

تیم ملی فوتبال انگلیس ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه لوژنیکی مسکو رو در روی کرواسی قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی فینالیست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شود. پیش از آغاز این رقابت‌ها دولت انگلیس اعلام کرد هیچ یک از اعضای این نهاد و خانواده پادشاهی راهی روسیه نمی‌شوند و تصمیم به تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ گرفتند. دلیل این تصمیم نیز مسمومیت اسکریبال، مامور سابق سازمان اطلاعاتی روسیه به همراه دخترش در شهر سالیزبور انگلیس بود و دولت این کشور روس‌ها را مسئول این حادثه اعلام کرد. هر چند دولت روسیه این اتهام را رد کرده است.

نماینده دفتر نخست‌وزیر انگلیس درباره ادامه تحریم جام جهانی ۲۰۱۸ و برنامه‌ریزی برای سفر احتمالی یکی از اعضای هیئت دولت این کشور به روسیه جهت حمایت از شاگردان ساوت‌گیت در بازی با کرواسی به خبرگزاری ریانووستی می‌گوید: ما جایگاه خود را مدتی قبل مشخص کردیم و این تصمیم تغییری نیافته است.

در این بین ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس و رئیس فدراسیون فوتبال برای تیم ملی کشورشان در ادامه دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آرزوی موفقیت و اعلام کردند که انگلیس به آنها افتخار می‌کند.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال انگلیس در آستاه رویارویی با کرواسی حاکی از آن است که ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه لوژنیکی مسکو از آنها حمایت خواهند کرد.

روزنامه تلگراف با انتشار این خبر نوشت: تیم ملی فوتبال انگلیس در یکی از بازی‌های گذشته خود از حمایت مستقیم ۳ هزار هوادار برخوردار بود اما در بازی با کرواسی این تعداد ۱۰ هزار نفر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شماانگلیسی هابیشرفترین های دنیا هستید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج