۷۴۴۰۹۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

علی نصیریان به عیادت جمشید مشایخی رفت

علی نصیریان، با حضور در بیمارستان، از جمشید مشایخی که از ۱۳ تیر دوباره بستری شده است، عیادت کرد. این بازیگر پیشکسوت چندی است که از مشکلات کلیوی و گوارشی رنج می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: علی نصیریان، با حضور در بیمارستان، از جمشید مشایخی که از ۱۳ تیر دوباره بستری شده است، عیادت کرد. این بازیگر پیشکسوت چندی است که از مشکلات کلیوی و گوارشی رنج می‌برد.

جمشید مشایخی که هشتم تیر بعد از چند روز بستری از بیمارستان مرخص شده بود، به دلیل ضعف و مشکلات گوارشی، اواخر هفته پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و امروز علی نصیریان به عیادتش رفت.

این هنرمند پیشکسوت که به دلیل مشکلات کلیوی از ۲۸ خرداد در بیمارستان بستری شده بود و تحت درمان قرار گرفته بود، بعد از گذشت ۱۱ روز از بیمارستان مرخص شد.

علی نصیریان به عیادت جمشید مشایخی رفت

با این حال به گفته پسر این هنرمند، قرار بود که چند روز بعدش برای چکاپ به پزشک مراجعه کند که به دلیل ایجاد ضعف و مشکلات گوارشی، اواخر هفته پیش دوباره به بیمارستان مراجعه کرد.

سام مشایخی در گفت‌وگویی درباره اوضاع جسمانی پدرش بیان کرد: «چهارشنبه هفته گذشته (۱۳ تیر) به دلیل ضعف جسمانی پدر را به بیمارستان بردیم و به دلیل مشکلاتی که در معده و کارکرد دستگاه گوارش او ایجاد شده بود، تحت درمان قرارگرفتند و مشخص شد که زخم معده گرفته‌اند، او اکنون در بخش آی‌سی‌یو ایزوله بیمارستان بستری است.»

او ادامه داد: «مشکلاتی هم در روده ایشان دیده شده است که احتمال جراحی برای آن وجود دارد. پدر حدود چهار روز بود که نتوانسته بودند چیزی بخورند اما الان حال‌شان بهتر است و امکان خوردن غذاهای سبک برایشان به وجود آمده است.»

جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است. او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رفیق روحانی هنوز زندس

    • نهال

      انشالا که بلاش دور باشه

    • علی

      خدا شفا دهد ان شاء الله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج