۷۴۴۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منع برگزاری مراسم ختم بدون روحانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نباید در هیچ یک از مساجد، مراسم‌های ختم بدون روحانی باشد و مسجد نباید به برگزاری مراسم ختم بدون روحانی اجازه برگزاری بدهد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نباید در هیچ یک از مساجد، مراسم‌های ختم بدون روحانی باشد و مسجد نباید به برگزاری مراسم ختم بدون روحانی اجازه برگزاری بدهد.

اذن‌الله خدایی در همایش مبلغان استان زنجان اظهار‌ کرد: گفتار باید درست و به جا باشد و مبلغان نباید از جملات سنگین استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در تبلیغ باید از پرسش و پاسخ استفاده شود، تصریح کرد: در تبلیغ باید از احساسات و عواطف مخاطب استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تمثیل در سخنرانی و تبلیغات برای فهماندن مطالب بسیار موثر است، افزود: مبلغان در ماه محرم نباید مراسمات را بعد از سخنرانی ترک کنند.

خدایی با بیان اینکه تبیین اهمیت برگزاری نماز و وحدت بین مردم و مسئولان در مساجد، باید برای مردم مطرح شود، اظهار کرد: مبلغان دستاوردهای دولت و فنون هسته‌ای تبیین جنگ نرم، اهمیت حجاب و عفاف را در مساجد به مردم بگویند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: مبلغان دینی باید عواقب مواد مخدر و لزوم وجود کار برای جوانان، ساده زیستی و قناعت، استکبار ستیزی و اصراف نکردن در زندگی را در مساجد برای مردم مطرح کنند.

وی به استفاده از معارف قرآنی در زندگی تاکید کرد و گفت: استفاده از معارف قرآنی یک نوع مبارزه با شیطان است و مبلغان باید مردم را با سبک زندگی با قرآن و معارف قرآنی آشنا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج