۷۴۴۲۷۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

AnTuTu به عنوان یکی از محبوب‌ترین بنچمارک‌های امتیازدهی به گوشی‌های هوشمند، فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه گذشته میلادی را منتشر کرد. بر اساس این لیست آنتوتو می‌توان دریافت محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی کدام مدل‌ها هستند.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: AnTuTu به عنوان یکی از محبوب‌ترین بنچمارک‌های امتیازدهی به گوشی های هوشمند، فهرست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی را منتشر کرد. بر اساس این لیست آنتوتو می‌توان دریافت محبوب ترین گوشی های هوشمند اندرویدی کدام مدل‌ها هستند.

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

بعد از انتشار لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند ماه ژوئن سال جاری از نگاه AnTuTu، نوبت به آن رسید تا لیست 10 گوشی محبوب اندرویدی همین ماه نیز توسط این بنچمارک منتشر شود. در این لیست، محبوب ترین گوشی های اندرویدی بر اساس امتیازهایی که کاربران بین روزهای اول تا سی‌ام ژوئن در اپلیکیشن AnTuTu به آن‌ها دادند، مرتب شده‌اند.

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

محبوب ترین گوشی های اندرویدی کنونی

با کسب ۹۵ درصد رای مثبت، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در صدر محبوب ترین گوشی های اندرویدی ژوئن ۲۰۱۸ قرار دارد. نکته جالب اینجاست که در رای‌گیری ششمین ماه سال ۲۰۱۸، یکی از پرچمداران نیمه نخست سال گذشته به عنوان محبوب ترین گوشی اندرویدی ماه انتخاب شده است.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی منحصربه‌فرد ۴K HDR بوده و اولین گوشی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ همراه با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ معرفی شد. به عنوان دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

گوشی میزو پرو 6 پلاس که در اواخر سال 2016 معرفی شد، با اختلاف یک درصدی و کسب 94 درصد رای مثبت، توانست بعد از اکسپریا ایکس زد پریمیوم در رده دوم لیست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی قرار بگیرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 2K بوده و از تراشه اگزینوس 8890 قدرت می‌گیرد. حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و ویژگی بسیار کاربردی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن، داشتن تثبیت‌کننده نوری تصویر 4 محوره است.

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

وان پلاس ۶ و شیائومی می میکس ۲ با داشتن ۹۳ درصد رای مثبت در رده‌های بعدی قرار دارند. پرچمدار جدید وان پلاس دارای نمایشگری ۶.۲۸ اینچی بوده و به پنل Optic AMOLED مجهز شده است. به عنوان سایر مشخصات فنی این گوشی باید به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایت و دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری این گوشی که در رده سوم محبوب ترین گوشی های اندرویدی ژوئن قرار گرفته، ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

در آن طرف با شیائومی می میکس ۲ مواجه هستیم که دارای نمایشگری ۵.۹۹ اینچی بوده و یک پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون ۸۳۵ محسوب می‌شود. این گوشی از نظر حافظه تفاوتی با وان پلاس ۶ ندارد.

محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی ماه از نگاه AnTuTu

در ادامه لیست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی باید به شیائومی می نوت 3، شیائومی می 8، سامسونگ گلکسی اس 8، سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس، شیائومی می مکس 2 و شیائومی ردمی نوت 4 ایکس اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج