۷۴۴۳۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا : باید انتقام فینال یورو را بگیریم

پل پوگبا هافبک فرانسه می‌گوید حالا که فرانسه به فینال راه یافته و روز یکشنبه باید به مصاف یکی از دو تیم انلگیس یا سوئد برود، تیمش به هیچ عنوان نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهد.

ورزش سه: پوگبای ۲۵ساله دیشب در جریان پیروزی فرانسه بر بلژیک یکی از مهره‌های کلیدی خروس‌ها بود. دیداری که فرانسه در آن با گل دقیقه‌ی ۵۱ ساموئل اومتیتی به پیروزی رسید تا در فینال به مصاف برنده‌ی بازی انگلیس و کرواسی برود.

پوگبا هافبک سرشناس منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه در جریان جدال فرانسه و پرتغال در فینال رقابتهای یورو۲۰۱۶ که با شکست ۱-۰ فرانسه پایان یافت، در میدان حضور داشت. او حالا امیدوار است تیمش روز یکشنبه در فینال جام جهانی نتیجه‌ی بهتری بدست بیاورد.

پوگبا در مصاحبه با نشریه‌ی اکیپ فرانسه می‌گوید " رسیدن به فینال، خوب و زیبا است ولی هنوز یک قدم دیگر در پیش داریم. من امروز خوشحالم ولی خاطره‌ی تلخ جام ملتهای اروپا هنوز در ذهنم سنگینی می‌کند. ما فرصت قهرمانی را داشتیم ولی از دستش دادیم. حالا این بار نباید بگذاریم این فرصت بزرگ از دست‌مان در برود. باید تمرکز داشته باشیم. البته حتماً لذت پیروزی امروزمان را می‌بریم ولی باید از همین حالا روی فینال تمرکز کنیم. ما در سال ۲۰۱۶ این لحظات را تجربه کرده‌ایم. تا یک قدمی قهرمانی پیش رفتیم ولی از دستش دادیم. من از اینکه می‌بینم مردم فرانسه خوشحالند، خوشحالم. ولی امیدوارم بتوانیم روز یکشنبه آنها را از این هم خوشحال‌تر کنیم ".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج