۷۴۴۳۴۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فراز و نشیب‌هایی از زندگی مجتبی جباری

بی‌شک بدترین اتفاق زندگی فوتبال جباری مصدومیت قبل از جام‌جهانی آلمان بود.

خبرآنلاین: مجتبی جباری هم مثل خیلی از بازیکنان نامی ایران، دور از مستطیل سبز از فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را آویخت. او حالا قصد دارد وارد عرصه مربیگری شود. خط به خط مرور می کنیم مهمترین اتفاقات فوتبالی زندگی جباری را. مرور این اتفاقات نشان می دهد جباری هیچگاه سکوت نکرد و مثل خیلی از بازیکنان، چشم خود را روی یکسری مسایل نبست....

*او در رباط کریم به دنیا آمد. جباری اصالتی اردبیلی دارد.

*جباری در آکادمی باشگاه استقلال رشد کرد.

*او فوتبال باشگاهی خود را از راه‌آهن آغاز کرد و در تیم جوانان استقلال شاگرد مرحوم رضا احدی شد. کسی که همواره به نیکی از او یاد می‌کند.

*مجتبی برای سربازی به ابومسلم رفت و در آنجا به شهرت رسید تا به تیم ملی ایران هم دعوت شود.

*سال ۸۳ او به استقلال ملحق شد.

*جباری همواره به یکسری مسایل در استقلال انتقاد داشت، از جمله وضعیت زمین، شرایط تمرینی تیم.

*درگیری های لفظی او با امیر قلعه نویی هیچگاه تمام نشد. مجتبی چند بار درباره او صحبت کرد. یک بار گفت: «عکس من در تونل آزادی بود اما قلعه نویی دستور داد آن را بکنند! این اوج رفتار غیر ورزشی است.» جباری یک بار سیستم قلعه نویی در استقلال را منسوخ شده دانست. همچنین گفت تمرینات استقلال در حد تیم های محلات است. او گفته بود بالا بردن امیر قلعه نویی با یک قهرمانی ظلم به فوتبال ایران است.

*یکی از بدترین اتفاقات زندگی او مصدومیت قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ بود. او رباط پاره کرد و به خاطر همین مصدومیت بارها و بارها آسیب دید.

*جباری با پرویز مظلومی هم به اختلاف خورد. این اختلاف از زمانی آغاز شد که او اجازه داد کرار هر کاری دوست دارد در استقلال کند. مجتبی اما تاب دیدن این رفتارها را نداشت. سرانجام سر یک ضربه کاشته با کرار در زمین بازی درگیر شد. جاسم که لای پر قو در استقلال بزرگ شده بود، به خاطر رفتاری که داشت باید استقلال را ترک می کرد. جباری همان شب در مصاحبه ای گفت: «سرمربی تیم ما در تمرین روی نیمکت می‌نشیند و یک قدم هم داخل زمین هم نمی‌گذارد. نتیجه این نداشتن مربی این است که بازیکن عراقی (کرار) برای ما شاخ می‌شود.»

*جباری در سال ۹۲ به خاطر اختلاف با علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال از تیم کنار گذاشته شد. در این جلسه آنها درگیر شدند. مجتبی بعدها گفت فتح الله زاده درباره پدر او چیزی گفت که مجبور شد به سمتش قندان پرت کند.

*مجتبی بعد از جدایی از استقلال به سپاهان رفت ولی آنجا دوام نیاورد چون نمی توانست در ایران برای تیمی غیر از استقلال بازی کند.

*او یکی از بازیکنانی بود که همراه با ایران به جام جهانی برزیل صعود کرد ولی در فروردین ماه سال ۹۳ به خاطر وضعیت زانوی خود از تیم ملی خداحافظی کرد و به جام جهانی برزیل نرفت.

*یکی از معروف ترین درگیری های جباری درگیری با قلعه نویی در تونل ورزشگاه یادگار امام (ره) است. در آن روز سرد، نزدیک بود کارشان به کتک کاری بکشد.

*سال گذشته او ناگهان از باشگاه استقلال کنار گذاشته شد و به نظر مدیران باشگاه تصمیم گیرنده در این زمینه بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج