۷۴۴۳۵۲
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش نماینده زن به پخش مستند «بیراهه»

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش مستند بیراهه از صداوسیما، گفت: به نظر نمی‌رسد دست‌اندرکاران این امر دلسوز نظام باشند چرا که در شرایط حساس فعلی کشور ما نیازمند اتخاذ سیاست‌های سنجیده و عاقلانه هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش مستند بیراهه از صداوسیما، گفت: به نظر نمی‌رسد دست‌اندرکاران این امر دلسوز نظام باشند چرا که در شرایط حساس فعلی کشور ما نیازمند اتخاذ سیاست‌های سنجیده و عاقلانه هستیم.

پروانه سلحشوری، اظهار کرد: متاسفانه این نحو اعتراف‌گیری که در مستند بیراهه شاهد بودیم و صداوسیما نقش نمایشگر آن را داشت بسیار جای تعجب دارد و در واقع می‌توان گفت دست‌اندرکاران این امر دلسوز نظام نیستند چرا که اگر باشند درک می‌کنند که در شرایط فعلی مردم از مشکلات مختلف در رنج هستند و آن را ابراز می‌کنند مثلا برای نبود آب سالم در برازجان و خوزستان اعتراض می‌کنند ولی صداوسیما چنین چیزهایی را به نمایش می‌گذارد.

واکنش نماینده زن به پخش مستند «بیراهه»

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اگر این مستند از صداوسیما پخش نمی‌شد آیا کسی این دختران جوان را می‌شناخت؟ ضمن اینکه ما بهانه به دست معاندین می‌دهیم که این مسائل را پُتکی بر سر جمهوری اسلامی کنند که با شهروندان خود چطور برخورد می‌کنند. در جایی که نیاز به برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی و مفسدان اقتصادی است تا مردم قدری التیام پیدا کنند شاهد اعتراف‌گیری از دختر بچه نوجوانی هستیم که حتی اعتراض برخی علما را در پی داشته است.

سلحشوری اظهار کرد: ما در شرایط حساس فعلی نیازمند اتخاذ سیاست‌های سنجیده و عاقلانه هستیم و باید به جای افزایش فاصله میان نظام و مردم، تنش‌ها را به حداقل برسانیم. به نظر می‌رسد هدف اصلی دست‌اندرکاران این امر به جای تنش‌زدایی، ایجاد تنش بوده و در مقابل هم بازخوردهایی را از هر دو طرف شاهد بودیم که چنین چیزی در دهه چهارم انقلاب پسندیده نیست.

وی با اشاره به انعکاس گسترده این موضوع در رسانه‌های خارجی، اظهار کرد: ما این بهانه را به دست رسانه‌های خارجی دادیم که چنین مساله‌ای را پررنگ کنند در حالیکه اگر از نظر فرهنگی و اجتماعی با چنین نمودهایی مواجه هستیم باید با کار فرهنگی به آنها رسیدگی کنیم نه اینکه با بدترین و بدشکل‌ترین حالت ممکن به مقابله با آن بپردازیم.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در پایان اظهار کرد: ما از کسانی که سیاستگذار فرهنگی هستند می‌خواهیم تفاوت‌های بین نسلی را لحاظ کنند، ما در این شرایط نیازمند فضای باز برای گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها هستیم. مثلا حضور در ورزشگاه به شکل خانوادگی فراهم شود در این صورت خانواده‌ها وقت‌شان را کنار هم می‌گذارند و این اتفاقات کمتر می‌افتد و نیاز نیست به قوه قهریه و نمایش زننده با آن برخورد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      بازم والله خوب گفته خدا پدر مادرش را برایش نگهدارد

    • بدون نام

      اینم میخواهدسلبریتی باش ولی نه قیافه دارنه تیپ ونه طرفدتر

      پاسخ ها

      • حسین

        این گونه اظهارات خوب نیست بهتر است ثابت کنیم شعور وفهم اجتماعی وفرهنگی خودمان و پرهیز از کلمات وجملات سخیف

    • حسین

      توجه این خانم محترم نماینده مجلس را به سخنان خانم محرابی (انشالله نامش را صحیح گفته باشم) در حضور رهبری جلب می کنم بنظر اطلاعات خانم دانشجو از نماینده محترم مجلس در ارتباط با وضع کشور وسازمان ها وقوا بیشتر است

    • بدون نام

      سلحشوری که نخود هر آشی هست. اگه دلسوزید به داد مردم برسید که زیر بار گرانی کمر خم کرده اند.

    • بدون نام

      اگه میتونید ارز یارانه ای 600 مییلیارد بابتواردات خودرو به اقا زاده ها دولت داده پس بگیره پس کی به داد این مردم میرسید وقتی میریزن بیرون میگین اخلال گرن از شکم سیری وخوشی کسی با جونش بازی نمیکنه دیگه بریدیم زیر این زندگی کمرمون شکسته افسره شدیم به خدا بزرگترین ظالمان دنیا رو میشه گفت این حکمته تو کل تاریخ ایران

    • بدون نام

      شرایط فعلی وبعدی نداره این کارهااشتباه هستندکه صداوسیمای میلی انجام میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج