۷۴۴۳۶۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد از انتقال معتادان متجاهر به کهریزک

رئیس شورای شهرستان ری در واکنش به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک از سرریز آسیب‌های اجتماعی تهران به «ری» انتقاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای شهرستان ری در واکنش به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک از سرریز آسیب‌های اجتماعی تهران به «ری» انتقاد کرد.

حسن خلیل آبادی با اشاره به پیشنهاد انتقال معتادان متجاهر به کهریزک، گفت: این منطقه گل بود و حالا هم به سبزه آراسته شده است. معتادان، قربانیان جامعه هستند اما بهتر است آسیب‌های اجتماعی در یک منطقه متمرکز نشود، زندانیان، روانیان، دفن اموات، دفن پسماند و فاضلاب و ... در این منطقه است و از نظر فرهنگی و روانی بر آن تاثیرگذار است.

انتقاد از انتقال معتادان متجاهر به کهریزک

وی با بیان اینکه این حجم آسیب‌های اجتماعی در منطقه ری موجب رسوبات فرهنگی و روانی در منطقه می‌شود، گفت: در هیچ جای دنیا همه عوارض و آسیب‌های شهر را در یک منطقه سرازیر نمی‌کنند.

خلیل آبادی افزود: رهبری عنوان کرده‌اند که ری قبله تهران است و قبله‌ باید زیباترین باشد نه اینکه سرریز آسیب‌های اجتماعی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران روز سه شنبه 12 تیر ماه در جلسه‌ای درباره حوزه آسیب‌های اجتماعی با موضوع مواد مخدر، از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک و استفاده از این بازداشتگاه برای نگه‌داری معتادان متجاهر خبر داده و گفته بود: دادستانی تهران به پلیس پیشنهاد کرده است بازداشتگاه کهریزک را برای نگه‌داری معتادان متجاهر اختصاص دهد. هم‌چنین مقرر گردید که مکان‌های نگه‌داری معتادان با شرایط سخت‌تری طراحی و تعبیه شود تا بازدارنده باشد و معتاد تصور نکند که این دوره چند ماهه که چندان هم سخت نمی‌گذرد تمام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرری نگو بگو افغانستان اشغالی همش ازبیکاری وفقرمحتاط میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج