جاباما
۷۴۴۳۸۸
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

ناجا: «شُل حجابی»، ارتباطی با باور‌ افراد ندارد

سخنگوی ناجا با بیان اینکه شل حجابی، هنجارشکنی و بدحجابی برخی از افراد هیچ ارتباطی با باورهای آنان ندارد، گفت: بلکه این اقدامات بر اساس امیال آنها بروز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ناجا تاکید کرد که حجاب مبتنی بر قوانین کشور است و تمامی دستگاه‌ها، نهادها، افراد و سازمان‌ها باید برای ترویج عفاف و حجاب پیش قدم باشند.

سردار سعید منتظرالمهدی در اختتامیه جشنواره چادرهای آسمانی که پیش از ظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: قوام و دوام هر جامعه‌ای به هنجارهایش بستگی دارد. بنابراین رعایت این هنجارها لازمه زیست هنجارمند و مسالمت آمیز در جامعه است.

ناجا: «شُل حجابی»، ارتباطی با باور‌ افراد ندارد

وی با بیان اینکه حجاب مبتنی بر قوانین کشور است، تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید تمامی نهادها و دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول پای کار بیایند. از سوی دیگر علما، ائمه جماعات، اساتید، اندیشمندان، خواص و ... نیز باید با استفاده از امکانات و فضاهایی که در اختیار دارند پیشتاز باشند. در این میان نیروی انتظامی نیز به عنوان آخرین دستگاه از میان بیست و اندی سازمان مسئولیت پاسداری از ارزش‌ها را بر عهده دارد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه ناجا امروز با ادبیات تشویق، ترغیب، تعظیم و تکریم در حوزه‌های ایجابی فعالیت می‌کند، گفت: دیگر بخش‌های پلیس نیز برای باز اجتماعی کردن معدود افرادی که اصرار بر ناهنجاری دارند اقدامات سلبی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه شل حجابی، هنجارشکنی و بدحجابی برخی از افراد هیچ ارتباطی با باورهای آنان ندارد، گفت: بلکه این اقدامات بر اساس امیال آنها بروز می‌کند.

سخنگوی ناجا با تاکید بر اینکه مردان و زنان ما بالفطره دین مدار هستند،‌ خاطرنشان کرد: باید با توجه به برخی از هیجان‌ها و هنجارهایی که در جامعه ما وجود دارد نگاه‌ها در جامعه تغییر کرده و از روش‌های جدید استفاده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگربااختلاس ودزدی وگرانی وبیکاری مثل مساله حجاب برخوردمیشد الان مملکت گلستان بودوشل حجابی هم نداشتین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آزادی های فردی اجتماعی و حقوق زنان ربطی به جیب شما مردهای همیشه مدعی ندارد.البته ما خواستار ایجاد شغل و تولید ثروت برای زنان هستیم

      • در جواب 16:48

        ما هم مثل شما خواستار رفع شل حجابی هستیم

    • محمد

      واقعا با ترویج فرهنگ لغت برای اینده خانواده احساس خطر می کنم

    • زهرا

      عجیبه که مردا باید برای حجاب زنها تکلیف تعیین کنن.پس حجاب مردا چی؟کسی واسه این قضیه چیزی نمیگه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردا کلا از هفت دولت آزادن

        حق دارن لباسی که دوست دارن بپوشن

      • بدون نام

        لعنت بر هر چه ادم بی غیرت

      • ایران

        کاربر محترمه (زهرا) حجاب حکم خداوند است وهم به مردان توصیه شده وهم به زنان (آیات ۳۰ و۳۱ سوره ی نور) و مردها نیستند که برای زنها تعیین تکلیف میکنند. بلکه هم مردان باید حجاب مربوط به چشم و هوای نفسشان را رعایت کنند وهم زنها باید حجاب وزیباییشان که باعث تحریک مردان میشود را رعایت کنند. قطعا علم و تکنولوژی جدید اثبات میکند که چه بخواهیم ویا نخواهیم مکانیسم بدن زن توسط خداوند بگونه ای طراحی شده که لطافت و ظرافت و طراوت منحصر به فردی دارد. ولی دراثر جهل برخی خانم های محترمه و متاسفانه دریدگی برخی مردهای زن باره به اینجا رسیده ایم که میبینید. تاریخ فروپاشی اضمحلال آندلس را بخوانید و ببینید که چه برسر جامعه آورده شد.
        کس غنچه ی نهان شده در برگ را نچید.
        از بی حجابی است اگر عمر گل کم است.

    • شهین سیفی

      من در ۵ کنکور شرکت درهمه هم قبول شدم نمیدونم جی تنم بود برای اینکه سرم تو درس بود البته سرم تو درس بود اخدش هم رفتم دانشگاه ملی یک ترم پول دادم بقیه را هم بورسیه بنیاد شدم چون معدل بسیار بالا دتشتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج