۷۴۴۵۴۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت پرونده فعالان محیط زیست

وکیل خانواده سیدامامی گفت: معاون امنیتی وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که بازداشت شدگان محیط‌زیستی در بررسی‌های وزارت کشور هم مانند وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشده‌اند، ابراز امیدواری کرد به زودی مشکلات این فعالان حل شود.

اعتماد آنلاین: خانواده‌های فعالان محیط‌زیستی بازداشت شده، همسر مرحوم سیدامامی و وکلای خانواده مرحوم سیدامامی (پیام درفشان و آرش کیخسروی) با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ایران دیدار کرده‌اند؛ این خبری است که پیام درفشان یکی از وکلای خانواده سیدامامی داده و گفته که جلسه خانواده‌های محیط‌زیستی با ذالفقاری در وزارت کشور برگزار شده است و خانواده فعالان محیط‌زیستی در این جلسه نسبت به وضعیت بازداشتی‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند.

این وکیل پایه یک دادگستری که در جلسه خانواده‌های بازداشت‌شدگان محیط‌زیستی با معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور حضور داشته، گفت: خانواده‌ها از حقوق بازداشتی‌های خود صحبت کردند و دغدغه‌های خود را در این باره با معاون امنیتی در میان گذاشتند.

وکیل خانواده سیدامامی ادامه داد: ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور هم درباره این موضوع تاکید کرد که دیدگاه وزارت کشور درباره بازداشت‌شدگان محیط‌زیستی مانند وزارت اطلاعات است.

به گفته درفشان، معاون امنیتی وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که بازداشت شدگان محیط‌زیستی در بررسی‌های وزارت کشور هم مانند وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشده‌اند، ابراز امیدواری کرده که به زودی مشکلات این فعالان حل شود.

وکیل خانواده سیدامامی در ادامه گفت: معاون امنیتی وزارت کشور اقداماتی را که از طرف وزارت کشور در حال انجام شدن است برای خانواده‌ها توضیح داد تا هر چه سریعتر اوضاع براساس آنچه وزیر اطلاعات مطرح کرده بود و معاون امنیتی هم به آن تاکید داشت مدیریت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرامعاونین ابتکارجاسوس امریکاانگلیس درمیاد

    • بدون نام

      واقعا چه خبر است چرا همه چی سری است

    • بدون نام

      مدیری که پسرش تابعت کشور بیگانه را داشته باشد ودر آنجا زندگی کند وسرمایه کلانی هم داشته باشد پدر ش هم حقوق بگیر محیط زیست باشد شک برانگیز هست منابع اطلاعاتی باید خیلی تحقیق کنند را رابطه های مالی سازمان های خارجی را با پسر سید امامی را کشف کنند گرچه حساب های بانکی پسر سید امامی درکانادا وامریکا واروپا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج