۷۴۴۵۶۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ناتو: به مذاکره با روسیه نیاز داریم

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با اعلام اینکه برخی مشکلات موجودبین روسیه و کشورهای عضو ناتو نمی تواند انگیزه ای برای منزوی کردن مسکو باشد، یادآور شد که ناتو به مذاکره با روسیه نیاز دارد.

خبرگزاری ایرنا: در حالی که اجلاس دو روزه سران ناتو در بروکسل در حال برگزاری است، استولتنبرگ با اشاره به اینکه ناتو الحاق شبه جزیره کریمه اوکراین به روسیه را به رسمیت نمی شناسد، خواستار پرهیز از منزوی کردن مسکو به دلیل این مساله شد.

وی افزود: الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، تبلیغات مسکو، فعالیت این کشور در فضای سایبری و مداخله آن در امور کشورهای دیگر از نظر ما امری غیرقابل قبول است، اما این موضوعات نمی تواند به عنوان دلیلی برای انزوی روسیه تلقی شود.

ناتو: به مذاکره با روسیه نیاز داریم

دبیر کل ناتو همچنین گفت که روسیه، همسایه ما است و ما به مذاکراه با این کشور نیاز داریم. وی پیشتر تاکید کرده بودند که حتی در صورت بهبود نیافتن روابط ناتو - روسیه، تماس های بین طرفین به منظور جلوگیری از تشدید تنش در مناسبات، باید حفظ شود.

روسیه به دفعات درخصوص حضور نظامی ناتو در امتداد مرزهای غربی اش، به شدت ابراز نگرانی کرده است. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه چندی پیش در جریان نشست شورای امنیت این کشور گفت که ناتو درصدد آتش افزوری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران بجای جنگ باید برود بسو تعامل و تفاهم با منطقه عزیزان عرب در منطقه هم مثل ما خسته شده اند اگر میخواهیم زندگی با نشاط را تجربه کنیم دست بیعت با عربستان و کشور های منطقه داشته باشیم .
      راه دوم حمله نظامی به کشور های عربی و درگیری با جنگ پایدار و کمک جوانان غیور برای زندگی در جنگ و امید به صلح بعد از جنگ است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج