۷۴۴۷۰۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های تا ۱۵ سال

آمار رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد در آخرین ماه از فصل بهار سال‌جاری، معادل ۷/ ۷۴‌درصد از مجموع معاملات خرید و فروش مسکن، به آپارتمان‌های کمتر از ۱۵ سال سن اختصاص داشته است.

روزنامه دنیای اقتصاد: آمار رسمی بانک مرکزی نشان می‌دهد در آخرین ماه از فصل بهار سال‌جاری، معادل ۷/ ۷۴‌درصد از مجموع معاملات خرید و فروش مسکن، به آپارتمان‌های کمتر از ۱۵ سال سن اختصاص داشته است.

هر چند این سهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه شده است اما همچنان نشان از رغبت و همچنین شرایط بازار برای خرید این گروه از آپارتمان‌ها دارد.

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های تا ۱۵ سال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت پیشنهادی فروشندگان مسکن را ولش کن، اصل کاری قیمت پیشنهادی خریداران است که به علت نبود توان خرید، کمتر از نصف قیمت پیشنهادی فروشندگان است، وقتی ۹۹ در صد خانه ها تا سالها به فروش نمیرود و طبق تجربه و سابقه، مانند گذشته به خانه های خالی اضافه میگردند و مورد ضرر شدید مالی و روحی و جسمی فروشندگان فریب خورده میگردد دیگر از کدام قیمت پیشنهادی حرف میزنی؟.

    • بدون نام

      ممکن است خریداری پولش خیلی خیلی زیاد باشد و قیمت خانه برایش مهم نباشد و بخواهد خانه را با دو برابر قیمت واقعی و به صورت حبابی بخرد، که چنین خریداری نا یاب است و ممکن است شامل حال یک فروشنده از صد هزار فروشنده در عرض چند ماه گردد، و اگر بنا باشد بر اساس ان، قیمت، پیشنهاد بدهند، فاجعه خواهد بود و الباقی فروشندگان متوهم شده باید سالهای بسیار طولانی در انتظار فروش خانه بمانند تا شاید خریدار ببسیار پولداری که پول براش مهم نیست پیدا گردد تا خانه شان را حبابی و کاذب بخرد، انهم از صد هزار نفر یک فروشنده شانس میاورد و بقیه باز هم در توهم کاذب قیمتی پرپر و متضرر میشوند، درسته نقدینگی زیاد است ولی دست یک عده محدود است، به گونه ای که در دست مصرف کننده و مستاجران و خریدار واقعی نیست که توان خرید داشته باشند تا بتوانند خانه بخرند و فروسندگان متوهم را با قیمت حبابی و کاذبشان نجات بدهند و نگذارند متحمل خسارات سه گانه مالی و جسمی و روحی گردند.

    • بدون نام

      معماست، شش ماه قبل که قیمت مسکن حدودا نصف الان بود و مستاجران توان خرید نداشتند و طبق خبر خودشان در رکود تشدید شده بیسابقه بوده، چگونه با افزایش دو برابری قیمت کاذب مسکن و کاهش معاملات خرید و فروش مسکن نسبت به پارسال، مدام خبر دروغ رونق میدهند؟، خب معلومه که نقشه و تبلیغاتی و منفعتی جهت سود جویی کاذب و دلالی میباشد و از این رو نیز امار معاملات خرید و فروش مسکن نیز دروغ و تبلیغاتی میباشد تا از به فکر چاره و حل معضل بودن دور بمانند.

    • بدون نام

      این اصل مهم را باید بدانند که قیمت خانه متناسب با تعداد ازدواج و تعداد طلاق و تعداد فساد و جرم و جنایت در جامعه میباشد و از این رو قیمت مسکن متناسب با میزان خوشحالی امریکا و اسراییل و عربستان و دیگر دشمنان ایران میباشد که دیگر خودتان تا اخر در نظر بگیرید و ...................... که چرا .......؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج