جاباما
۷۴۴۷۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرسش سوال به استوری اینستاگرام افزوده شد

استیکر پرسش سوال جدیدترین ویژگی‌ است که به استوری اینستاگرام اضافه شده است. با فراهم شدن امکان پرسیدن سوال از فالوورها در استوری اینستاگرام می‌توان از دنبال‌کننده‌های خود درخواست کرد سوالی از شما مطرح کنند.

گجت نیوز: استیکر پرسش سوال جدیدترین ویژگی‌ است که به استوری اینستاگرام اضافه شده است. با فراهم شدن امکان پرسیدن سوال از فالوورها در استوری اینستاگرام می‌توان از دنبال‌کننده‌های خود درخواست کرد سوالی از شما مطرح کنند. به این ترتیب ارتباط قویتری بین شما و آن‌ها برقرار خواهد شد.

پرسش سوال به استوری اینستاگرام افزوده شد

جدیدترین قابلیتی که به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است، استیکر پرسش سوال بوده و به وسیله آن می‌توان از فالوورهای خود درخواست کرد از شما چیزی بپرسند. دنبال‌کنندگان می‌توانند به هر تعداد مرتبه که دوست دارند این استیکر را لمس کرده و چندین مرتبه از فرد سوالی مطرح کنند.

استیکر پرسش سوال

پرسش سوال به استوری اینستاگرام افزوده شد

سوال‌ها در صفحه‌ای که درون آن بیننده‌های استوری نمایش داده می‌شوند نشان داده خواهند شد. می‌توان به وسیله یکی از سوال‌ها و پاسخی که به آن داده‌ایم، یک استوری دیگر ایجاد کرد. در این حالت نام کاربری و تصویر پروفایل کاربری که سوال اولیه را پرسیده بود نمایش داده نخواهد شد. قابلیت استیکر پرسش سوال در نسخه ۵۲ اینستاگرام و برای هر دو پلتفرم‌های اندروید و آی او اس هم‌اکنون در دسترس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج