۷۴۵۰۷۶
۱۷ نظر
۵۰۱۰
۱۷ نظر
۵۰۱۰
پ

مردم درباره اعتراف‌گیری صدا و سیما چه می‌گویند؟

باز صدا و سیما حاشیه ساز شد و این‌بار اعتراف‌گیری‌هایش برای شاخ شکنی‌ها از اینستاگرام شد زبان‌زد خاص و عام و حالا کاربران خبرآنلاین نظرشان را درباره پخش مستند بیراهه می‌گویند.

خبرآنلاین: باز صدا و سیما حاشیه ساز شد و این‌بار اعتراف‌گیری‌هایش برای شاخ شکنی‌ها از اینستاگرام شد زبان‌زد خاص و عام و حالا کاربران خبرآنلاین نظرشان را درباره پخش مستند بیراهه می‌گویند.

« گریه می کند؛ می گوید نمی دانستم جرم است» اینها اعترافات دختر ۱۷ ساله ای بود که مقابل دوربین صدا و سیما نشسته و مجری از او سوال می پرسد؛ او هم بریده بریده جواب می دهد؛ حالا صداوسیما معتقد است شاخ اینستاگرام را با این کار شکسته.

اقدامی که واکنش‌های زیادی را از سیاسیون گرفته تا سلبریتی‌ها برانگیخت تا جایی که غلامرضا کاتب از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما گفته است شکایت های متعددی از صدا و سیما به این شورا رسیده است از جمله شکایت انجمن حمایت از حقوق کودکان؛ او گفته است این اقدام صدا و سیما غیرقانونی و غیر اخلاقی بوده است او گفت: « در نشست شورای نظارت بر صدا و سیما حتما به قصور نیروی انتظامی به دلیل در اختیار گذاشتن جزییات اعترافات (م. ه) رسیدگی خواهد شد. بازجویی های ناجا اگر محرمانه باشد نباید در اختیار صدا و سیما قرار می گرفت علاوه بر آن به اشتباه پلیس فتا نیز رسیدگی خواهد شد.»

صدا و سیما مجرم است

علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از دیگر افرادی بود که نسبت به این اقدام صدا و سیما واکنش نشان داد و آن را با اعترافات سال ۸۸ قیاس کرد. مطهری صدا و سیما را مجرم می داند و می گوید: «پخش این اعترافات در حالی که هنوز در دادگاه صالح حکمی دریافت نکرده است.

بدون اجازه متهم از صداوسیما جرم دیگری است که این سازمان مرتکب شده است و البته صداوسیما ید طولایی در این رویه دارد. پخش صحنه‌هایی از زندگی خصوصی مرحوم سیدامامی فعال محیط زیست که متهم به جاسوسی بود یا پخش دادگاه‌های معترضان انتخابات سال ۸۸ در حالی که هنوز اتهام آنها ثابت نشده بود، مشتی از خروار است.»

وقتی کسی زیر بار نرفت

موضوع اعترافات مائده هژبری به ساعت نکشید که در فضای مجازی و حقیقی آنچنان بازتاب پیدا کرد که مسوولان صدا و سیما نه راه پس داشت و نه را پیش. برای همین کار مسوول روابط عمومی سازمان پیش قدم شد و توپ را به زمین قوه قضائیه و نیروی انتظامی انداخت. او گفت:« بر اساس صحبتی که با مسئولان ناجا داشتم برای این افراد حکم قضایی صادر شده و حتی مقام قضایی درخواست کرده است تا موضوع این افراد حتما رسانه‌ای شود.»

اما این موضوع هم از سوی نیروی انتظامی و هم از سوی قوه قضائیه تکذیب شد.

واکنش افکار عمومی به اعترافات

موضوع اعتراف گیری از مائده هژبری از سوی مردم نیز با واکنش های متفاوتی روبه رو شد اگر تنها به کامنت هایی که برای خبرهای مربوط به این موضوع در خبرآنلاین منتشر شده است بخواهیم اشاره کنیم می بینیم بسیاری از کاربران قائل به برخوردهای چندگانه و البته جانبدارانه صدا و سیما هستند. اکثر آنها پای محاکمه اختلاسگران را میان کشیده اند و پرسیده اند چرا هیچگاه اعترافات آنها از صدا و سیما پخش نشد.

برخی هم لب به طنازی باز کردند و با کنایه به مشکلات کشور گفته اند خدارو شکر که همه مشکلات اعم از تورم و رکود و دزدی حل شد چراکه عاملش مائده هژبری بود. برخی هم نوشته بودند اگر آن روز با ماموری که دختری را در خیابان کتک زد یا از روی سکو به پایین پرتاب کرد برخورد شده بود امروز کار به اعتراف گیری نمی رسید.

البته در میان کامنت‌هایی که تیغ تند انتقادش صدا و سیما، نیروی انتظامی و قوه قضائیه را نشانه رفته بود کامنت هایی هم بود که از تلاش برای جلب توجه فرد بازداشت شده خبر می داد و می گفتند این اقدامی برای جلب فالور های بیشتر است. تعدادی هم گفته بودند رفتار مائده هژبری ناپسند بوده اما صدا و سیما حق پخش چنین برنامه ای را نداشته است. فردی نوشته بود من اینستاگرام دارم اما این خانم را نمی شناختم که با این کار صدا و سیما مائده هژبری را شناختم.فردی هم نوشته بود: واقعا ضربه ای که این اتفاق به اعتماد عمومی زد بیشتر بود یا حرفها و رفتارهای ترامپ؟؟؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دولت دنبال فیلتر کردندشبگه هاست به خاطر بخش استفاده از فیلتر شگن و مصرف حجم نت و درامد بی دردسر

    • اواره

      چرا روزنامه وزین کیهان سکوت کرده؟؟؟

    • ناشناس

      درصداوسیما رو باید پهن گرفت.

    • بدون نام

      دشمن درجه یک ملت ایران یعنی صداو سیما از اسرائیل امریکا اینقدر ضربه ندیدیدم که از صدا وسیما دیدیم

    • بدون نام

      گمراه کردن ذهن مردم.....دیگه خبر ندارن مردم اخبار جاری را از صدا سیما نمیگیرند....از کشور جهان دریافت میکنند...

    • سید

      کار صدا وسیما تهیه مستند بوده مثل هویت
      اما بهانه جویان بی دین طرفدار لاابالی گری که هر فرصتی برای کوبیدن صداوسیما ی که حفظ آرمانهای نظام اسلامی برایش یک اولویت است و از فحشا و منکرات دوری میکند آنهم به دلیل دفاع از دین و اکثریت قاطبه مردم نه اقلیت که تمامیت خواه هستند استفاده میکنند
      مردم غافل نشوید که یکی از برنامه های قطعی براندازان نظام اسلامی حمله و ناکارآمد نشان دادن صداسیما است
      هرچند که وظیفه رسیدگی به جرم باید توسط قوه قضائیه به موقع وسریع باشد حالا چه کنیم که بقیه ساکت وتماشاچی و میدان را به بازیگران وبازیگردانان معلوم الحال که با نظام زاویه فکری و عملی دارند سپردند

    • بدون نام

      صدا و سیمای ایران یک نهاد فاسد و جناحی هست و مدیران این نهاد هم سالهاست که در دنیا تحریم هستن این نهاد باید پاکسازی شود و به دست مردم اداره شود نه یک جناح اقلیت افراطی

    • مم

      متاسفانه ما درکشوری بشدت پلیسی و توتالیته زندگی می کنیم . پس باید مواضب حرکات و عمال خودمان باشیم .

    • بدون نام

      مردم هیچی نمیگویند مردم زندگی خوب میخوان پول و رفاه و آرامش میخوان

    • بدون نام

      بابا ریشه فساد جای دیگر است ! اینقد باین دخترا گیر ندین !

    • بدون نام

      جسارت ووقاحت در گند زدن نتیجه ای غیر از این ندارد مردم ماههاست وبلکه سالهاست که فریاد میزنن صدا وسیمای ما ننگ ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم نظر شما چند نفر مثل افکار پریشان و غرب زده هستند
        مردم متدین نظر دیگری دارند

    • بدون نام

      خوب خداروشکر عامل بدبختی ایرانیان مشخص شد
      احسنت و خداقوت
      دیگه ازاین به بعد همه چی گل و بلبل میشه

    • بدون نام

      خاک بر سر رسانه میلی

    • بدون نام

      آنقدری که ما از داخل به خودمون ضربه میزنیم هیچ‌وقت آمریکا و اسرائیل نمیتونن!

    • من

      حقش بود کسی که حیا نداره ڃه فرقی داره براش ازادیه یا ....!

    • محسن

      وجدانا من اینستا دارم حتی یکیارم هم کلیپ از این خانم ندیدم..اگرم میومد چون برام جذاب نبود توجه نمیکردم از روز اعتراف ب اینور به حول قوه صدا سیما همه کلیپاشو دیدم...خخخخ دنبال یه ضرب المثل مبگردم گیرم نمیادهمون خواستن ابروشودرست کنن زدن چشمشم دراوردن بهش میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج