۷۴۵۱۳۸
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بُن رفاهی برای ۵۰ هزار بازنشسته تهرانی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مورد کارت رفاهی گفت: کارت رفاهی برای ۵۰ هزار نفر از بازنشستگان به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: جمشید تقی‌زاده؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دستورالعملی برای نحوه مناسب‌تر اجرای کارت منزلت بازنشستگان تدوین کرده‌ایم.

وی افزود: چنانچه آیین‌نامه اجرایی آن به اتمام برسد آن را به دولت می‌بریم تا خواسته اصلی بازنشستگان در آن مطرح شده باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: آنچه خواسته‌های اصلی بازنشستگان است را در تمام سطوح، ادارات، وزارتخانه‌ها و شهرداری‌ در این آیین‌نامه لحاظ شده است و تمام خدماتی که به این قشر ارائه می‌شود باید به تأیید هیأت دولت برسد.

تقی‌زاده گفت: در واقع بسته خوبی در بخش آیین‌نامه‌ای برای بهبود رفاه و منزلت بازنشستگان طراحی کرده‌ایم.

وی در مورد کارت رفاهی نیز گفت: کارت رفاهی برای ۵۰ هزار نفر به صورت پایلوت در تهران اجرا می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: نحوه استفاده از این کارت به گونه‌ای است که بازنشستگان به صورت اقساطی می‌توانند از فروشگاه‌های رفاه تا سقف یک میلیون تومان خریداری کنند به نحوی که از همان ابتدا این مبلغ در حسابشان شارژ شده است.

تقی‌زاده گفت: چنانچه این طرح که به صورت آزمایشی از شهریور ماه اجرا خواهد شد نتایج مناسبی داشته باشد به صورت سراسری در کشور اجرا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      بازنشستگان فقط کشوریست تامین اجتماعی که جزء این مملکت نیستند مگه ن؟؟؟؟

    • فرراد شهیدی

      سلام.همشون دروغگو هستند.فقط بزرگنمایی میکنند در واقع چیزی بدست بازنشستگان نمی‌رسه.الان حدود یکسال هست بنیاد کارتی را که قبل از بازنشستگی داده بودن و استفاده نمیشد را گم کرده بودم و یکسال قبل اعلام کردن برای واحد‌های رفاهی بنیاد کارت مورد نیاز هست و از یکسال قبل مفقودی اعلام کردم هنوز موفق به دریافت المثنی نشده ام .به همه قسمتها مراجعه وتماس داشتم جوابی نشنیدم و بهم پاس میدن.

    • بدون نام

      زحمت نکش تواگر میخواهی مدیر موفقی باشی اول برو مشکل درمانی بازنشستگان را حل کن با کارت یک میلیونی دردی دوا که نمیشود مصیبت هم برای بازنشستگان ببار خواهی اورد ما از روزی که جنابعالی امده ای تا کنون جز شعار چیزی در عمل ندیدیم این همه منت نگذار

    • بی نام

      برای نیروی های مسلح از کجا دریافت کنیم.همیشه نقل از بازنشستگان کشوری بوده حتی وام هم در تمام ارثه ها به بازنشستگان کشوری داده میشه الا به لشکری ها.

    • بی نام

      اصلا بن رفاهی برای بازنشستگان لشکری وجود ندا د مسئول کیست.

    • بدون نام

      کاری که در تمام دنیا برای بازنشستگان انجام میشود..شما هم انجام بدید...حالا بازنشستگان تامین اجتماعی هم شامل این قانون میشوند یا نه

    • سرباز وطن

      باز کشوری و لشکری مدی عامل تامین اجتماعی در فضا هستی.

    • بدون نام

      این چه حکمتی است که بازنشستگان فرهنگی کارت حکمت ندارند سپاه وارتش دارنداین چه حکمتی است که بانشستگان فرهنگی کارت همسان سازی وعده غذایی راندارندو......دارند.تبعیض شایسته نیست.این فقط دونمونه بود.

    • سعید

      پ اصفهان چی

    • بدون نام

      همیشه تبعیض

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام این خبرها فقط شعارهست تااین اختلاس ودزدی توی این کشوربی مدیریت است.چیزی به مابازنشتگان نمی رسیدوقت برای حسرت منه بازنشته الان 17سال بازنشته هستم درتمام طول این سالها نه سفرزیارتی نه وامی هیچ چیزی این بنده حقیرسودی نبرده فقط دل خوشی واهی به مامی دهند امیدارم که خداوند این ها نابودکنند که ما نابود کردند فقط خودشان ازتمام مزایای این کشوربی دروپیکرسودبرده چه خوشان چه اقازادها امیدارم خداازسرشان نگذارد

      • فرهنگی

        تمام وازرتخانه ها کارگری کارمندی شاغل باز نشسته عائله مندی حق اولاد بیشتر از آموزش پرورش حق مسکن کمک مسکن اجاره بن کارت خرید بیمه تکمیلی کامل دارند امّا آموزش پرورش مخصوصاُ باز نشسته ها از تمام این امکانات محروم واصلاُ به حساب نم آیند آقای وزیر آموزش پرورش شما در دولت فقط دکوری محلی از اِعراب نداری حقوق خودت بگیر خوش باش

    • م.ع

      فقط حرف میزنید و سر بازنشسته هارو گرم کردید..ساختن خانه ... و ساخت.. فلان چیز برای بازنشستگان چیه؟ فقط بودجشو یه جوری بخورید حال کنید.. مثل مرد حقوق را درست کنید که آمار سکته و فحشا زیادتر نشه.. شعار بسه... تا کی؟؟ پدر بازنشسته در اومد و آبروش برای مخارج جزئی زندگی رفت.. بسه دروغ و شعار. آقای مسئول کانون تو در قبال این بازنشستگان مسئولی،، نکنه گور خودتو تنگ کنی !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج