۷۴۵۱۳۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جایگزین مصوبه برج باغ‌ها اعلام می‌شود

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: علی اعطا؛ سخنگوی شورای شهر تهران درباره تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها اظهار داشت: کارشناسان شورا و شهرداری تهران جلسات متعددی را در خصوص جایگزین کردن مصوبه برج‌باغ‌ها برگزار کردند و مقداری این موضوع پیچیده است، ولی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و ما موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم که کارشناسان نیز در همین راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: قطعاً در بازه زمانی یک ماه آینده می‌توانیم در خصوص تغییر مصوبه برج‌باغ در تهران تصمیم‌گیری کنیم.

در چهارمین دوره شورای شهر تهران طرحی مبنی بر ساخت و ساز در باغ‌ها مطرح شد که درنهایت اعضای شورای شهر تهران مصوب کردند مالکین بتوانند در ۳۰ درصد از باغ‌ها ساخت و ساز داشته باشند که این مصوبه موجب شده بود بخشی از باغات تهران از بنی برود، حال اعضای شورای پنجم به دنبال تغییر در این مصوبه برای حفظ باغات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      آقا من خودم اطراف تهران ( شهریار باغستان) زمین بایری خریدم و کلی زحمت کشیدم و تبدیلش کردم به باغ. با اینکه سند دارم جهاد کشاورزی تخلف میکنه و حتی 20 متر که برای نگهبانی بنا به باغ تعلق میگیره یا دیوار دور باغ را مجوز نمیدهد درحالی که کاملا قانونیست. حالا من هروز با دزد سروکله میزنم. چرا باید باغ را نگه دارم و هرور هرسشو بخورم. درختاشو خشک میکنم. دو سال برای 20 متر بنای نگهبانی و دیوار قانونیش دویدو درحالی که کارم قانونی بود. اینقدر سنگ انداختن جلو پام و آخرشم مجوز ندادن. لعنت به این مسوولین رشوه خوار

    • بدون نام

      تمام این برجها رو آقازاده ها ساختن....فضای خالی در تهران پیدا نمی شود...تا حالا از خودتون پرسیدید. چرا قیمت زمین و مسکن در تهران گران و هر روز گرانتر میشود. دوستان دلیلش اینه دیگر در تهران زمین خالی برای پیدا نمی شود. تمام زمین خالی ها شده آپارتمان وبرج ..مثل کشور تایوان در این کشور هم قیمت مسکن خیلی گران است. چون زمین خالی پیدا نمی شود.

    • سرباز وطن

      زحمت نکش تا شما خود را تکان بدهید دیگر باغی نمی ماند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج