جاباما
۷۴۵۲۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

علوی: رهبر، بزرگ جانباز انقلاب اسلامی است

وزیر اطلاعات بر کتاب «خط ایثار» که توسط دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است، تقریظ نوشت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات بر کتاب «خط ایثار» که توسط دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر شده است، تقریظ نوشت.

متن کامل تقریظ سید محمود علوی به شرح زیر است:

«کتاب خط ایثار که شامل منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع ایثارگران و خانواده های معزز آنان است، منبع بسیار غنی و ارزشمندی است که می‌تواند مبنای راهبردها و اصول حاکم بر نهادهای ایثارگری باشد و علاوه بر آن می‌توان ده‌ها مقاله و کتاب از محتوای آن تولید نمود.

علوی: رهبر، بزرگ جانباز انقلاب اسلامی است

مطالب این کتاب که سخنان بزرگ‌جانباز انقلاب اسلامی است، تابلوی شکوهمندی از عظمت فرهنگ ایثار، جهاد، فداکاری و شهادت است که در وصف مردان و زنان برگزیده قرن اخیر بیان شده است.

جا دارد از مؤلف و دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جمع‌آوری و تدوین کتاب فوق تقدیر و تشکر نمایم. ترجمه این اثر ارزشمند به زبان‌های مختلف می‌تواند گام مؤثری در گفتمان‌سازی و معرفی ایثار و ایثارگری به جهانیان باشد.

در پایان درود می‌فرستم بر ایثارگران گرانقدر، این گنجینه عظیم و تمام نشدنی اسلام عزیز که باعث مباهات ائمه اطهار (ع) شدند و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به این عزیزان را مسألت دارم.

سید محمود علوی»

کتاب خط ایثار در ۲۰۰ صفحه توسط ناصرالدین اسلامی فرد در اسفند ۹۶ گردآوری و از سوی دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج