۷۴۵۲۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تقدیر ویژه از فغانی به خاطر عملکردش در جام جهانی

علیرضا فغانی و کمک‎هایش که در جام جهانی روسیه عملکرد قابل توجهی داشته‎اند از طرف صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مورد تقدیر ویژه قرار می‎گیرند.

خبرگزاری مهر: علیرضا فغانی که به اعتقاد خیلی ها بهترین داور حال حاضر فوتبال آسیا به حساب می آید، بی شک یکی از بهترین داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که تاکنون هم به خاطر قضاوت های خوبش از تکنولوژی VAR استفاده نکرده است.

در مجموع تیم داوری ایران با حضور علیرضا فغانی همراه با محمدرضا منصوری و رضا سخندان از تیم های داوری موفق در جام جهانی هستند و به همین دلیل قضاوت در دیدار رده بندی مسابقات را هم برعهده خواهد داشت. این موضوع از مورد توجه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش قرار گرفته طوریکه مسئولان این صندوق در نظر دارند از فغانی و کمک هایش تقدیر ویژه ای داشته باشند.

تقدیر ویژه از فغانی به خاطر عملکردش در جام جهانی

محمد خرم سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: عملکرد ملی پوشان و داوران در میادین مختلف مورد توجه است. قضاوتی که تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه داشت، خیلی زیاد قابل توجه بود به اندازه ای که شایستگی تقدیر ویژه را دارد.

وی با تاکید بر اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نباید تنها در اموری مانند بازنشستگی و درمان کنارِ جامعه ورزش باشد، خاطرنشان کرد: در همه ادوار و تا آنجا که در توان مان باشد، از اعضای گروه های هفت گانه خود حمایت خواهیم کرد. بر همین اساس از تیم داوری ایران در جام جهانی به خاطر عملکرد خوبی که داشت نیز تقدیر ویژه ای خواهیم داشت.

به گفته خرم بلافاصله پس از بازگشت تیم داوری ایران از روسیه، طی مراسمی تقدیر ویژه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از اعضای آن انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج