جاباما
۷۴۵۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پیشنهاد لیگ جزیره به پسرخوب فوتبال ایران

ستاره جوان تیم ملی ایران بعد از بازی های جام جهانی حالا پیشنهاداتی دارد و گفته می شود شاید او سرانجام به لیگ جزیره همان لیگی که می گوید سبک بازی اش به آن نزدیک است برود.

ورزش سه: علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی لیگ هلند و باشگاه آلکمار بعد از بازی های جام جهانی گویا سرانجام تصمیم دارد تا برای ادامه فوتبالش به یک لیگ بزرگتر برود. گویا در میان پیشنهاداتی هم جهانبخش دارد یکی دو لیگ معتبر اروپا و لیگ جزیره که بسیاری معتقدند بازی جهانبخش به این لیگ می خورد نیز وجود دارند. پیشنهاداتی که شاید باعث شود تا ستاره تیم ملی ایران را در یکی از معتبرترین لیگ های فوتبال جهان و در بالاترین سطح ببینیم.

پیشنهاد لیگ جزیره به پسرخوب فوتبال ایران

انتقال به قهرمان لیگ برتر

گفته می شود در میان پیشنهاداتی که به علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی تیم آلکمار ارائه شده یک پیشنهاد جذاب وجود دارد. لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل 2015-2016 گویا یکی از مشتری های پسرخوب فوتبال ایران است. لستر سیتی در نقل و انتقالات تابستانی ریاض محرز ستاره الجزایری را به منچستر سیتی فروخت و انگار حالا برای جای خالی در وینگر راست به دنبال ستاره ملی پوش ایرانی است.

جهانبخش که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بود و نمایش خوبی هم داشت از سال 2013 و در حالی که بیست سال داشت از باشگاه داماش گیلان به ناینخن هلند پیوست. او 5 سال در فوتبال هلند حضور داشت و فصل گذشته عنوان آقای گلی رقابت های لیگ هلند را با لباس تیم آلکمار به دست آورد.

همواره طی سال های اخیر گفته می شد که جهانبخش از لیگ های ایتالیا و انگلستان پیشنهاداتی دارد واکنون نیز جدا از لستر از تیم رئال سوسیه داد به عنوان یکی دیگر از مشتری های او نام برده می شود.

علیرضا جهانبخش بی شک یکی از بهترین بازیکنان و استعدادهای سال های اخیر فوتبال آسیا بوده که توانسته در فوتبال اروپا نیز فصول درخشانی داشته باشد. او روند خیلی منطقی را در فوتبالش سپری کرده و حالا در 25 سالگی در آستانه یک انتقال جذاب قرار دارد. بی شک ستاره فوتبال ایران توانایی بازی در تیم های مطرح فوتبال اروپا دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برواسپانیا انگلیس خشن وفشردس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج