۷۴۵۳۱۲
۴۴ نظر
۵۰۰۳
۴۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله زنبور‌های بی‌عسل به کی‌روش

کی‌روش که نخستین پایان‌نامه مربیگری‌اش را در سال ۱۹۸۰ درباره چگونگی تقابل بازیکن‌ها در زمین نوشته که بعدها متدی برای دفاع لایه‌لایه شده، این روزها زیر تیغ انتقادات روانخواه و امثال اوست.

ایران ورزشی: از این شروع کنیم که به چه حقی پولی که باید صرف ساخت زمین‌های ورزشی تهران شود، در یک نمایش تبلیغاتی تمام عیار به یک سلبریتی هبه می شود، اما در شمس‌آباد و خاورشهر بچه‌های کوره‌های آجرپزی کفش و لباس و حتی زمین صاف خاکی برای بازی ندارند؛ یا برسیم به حرف‌های امید روانخواه که سابقه و تجربه‌اش در فوتبال، بی‌هیچ توضیح اضافی، گویای قواره منتقدان کی‌روش است.

از کجا باید شروع کرد و به کجا باید رسید، وقتی هیچ چیز سرجایش نیست؛ موضوع هدیه تبلیغاتی به سلبریتی را باید سپرد به کارشناسان اجتماعی و سیاسی و اقتصادی که درست‌تر این شوی تبلیغاتی را تحلیل کنند اما ماییم و امید روانخواه!

۱- امید روانخواه که این روزها به‌عنوان منتقد اصلی کی‌روش در تمام برنامه‌های تلویزیونی با کت و شلوار نشسته و دستمزد کی‌روش را به نداشتن «پلن بی» می‌بافد و از این شاخه به آن شاخه می‌پرد تا با حرف‌هایی کلیشه‌ای نظیر«انتخاب کی‌روش مثل این می‌ماند که من ۸۰ درصد دارایی‌ام را ماشین بخرم اما پول کافی برای اداره امور روزمره ندارم» می‌خواهد همه چیز را با هم زیر سوال ببرد.

حمله زنبور‌های بی‌عسل به کی‌روش

همه چیز این فوتبال زیر سوال است اما خود امید روانخواه به‌عنوان یک فوتبالیست بازنشسته، بیرون این قاعده نیست؛ روانخواه از چه زاویه‌ای حرف می‌زند؟ از هر زاویه‌ای نگاه کنیم، او چه گلی به سر فوتبال ایران زده و چه کرده که امروز به کارلوس کی‌روش می‌تازد؟ او و امثال او دقیق می‌دانند منتقد چه کسی شده‌اند؟ یا برایشان توضیح دهیم که مربیگری در منچستریونایتد و لیگ جزیره یا سرمربیگری در تجملاتی‌ترین باشگاه جهان با ستاره‌هایی نظیر رونالدو، زیدان، فیگو، بکام، رائول، کاسیاس، روبرتو کارلوس و... به مراتب بزرگ‌تر از مدیریت تمام بخش‌های فدراسیون فوتبال ایران است.

امید روانخواه تا به حال یک تمرین از رئال مادرید دیده که در مورد نداشتن «پلن بی» تیمی حرف می‌زند که سرمربی‌اش در مادرید، روزگاری همه کاره رئال کهکشانی بود، حتی برای نیم فصل؛ روانخواه که سابقه نیم فصل مربیگری در لیگ برتر ایران را ندارد، چگونه هزار و یک ایراد از کارلوس کی‌روشی می‌گیرد که سال‌ها کنار بزرگمردی به نام فرگوسن کار کرده و مورد تحسین فوتبال دنیا بوده و هست.

2- کی‌روش که نخستین پایان‌نامه مربیگری‌اش را در سال 1980 درباره چگونگی تقابل بازیکن‌ها در حالت‌های 7 به 7 یا 6 به 6 در زمین نوشته که بعدها متدی برای دفاع لایه‌لایه شده، این روزها زیر تیغ انتقادات منتقدان است. کسانی که حکایت‌شان را می‌شود به زنبورهای بی‌عسل تشبیه کرد که هیچ کاری جز نیش زدن ندارند.

حمله زنبور‌های بی‌عسل به کی‌روش

در دو هفته‌ای که از بهترین نتایج تاریخ ایران در جام جهانی گذشته، حرف‌هایی می‌شنویم که حیرت‌انگیز است؛ حرف‌هایی با این مضمون که سرمربی تیم ملی نتوانسته برای فاز هجومی برنامه خاصی تدارک ببیند؛ این هم از آن حرف‌هاست! حرف‌هایی که مختص کارشناسان پای ثابت تلویزیون ایران است که هر تیمی پلن‌های مختلف دارد اما تیم ایران فقط یک پلن داشت!

۳- عجب! آیا مرد باتجربه پرتغالی این روزها باید سر کلاس درس عالمان فوتبال ایران بنشیند و پند و اندرز آنها را گوش دهد تا در جام ملت‌ها گرفتار بازی بسته حریفان نشویم و یاد بگیرد که چگونه تیمش حمله کند چون به گفته «کارشناسان»، تیمی که حمله نکند و مالک توپ نباشد، به گل نمی‌رسد و برنده نمی‌شود؛ عجب پندهای خردمندانه‌ای برای کی‌روش، چه نسخه‌های شفابخشی!

۴- بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ وقتی کارلوس کی‌روش بدون قرارداد از ایران رفت، ساختمان پزشکی- ورزشی (پک) که نقشه‌اش از باشگاه رئال مادرید آمده بود و نیمه کاره در حال ساخت بود، به یکباره به انبار نخاله و ضایعات تبدیل شد، با این خیال که مرد غرغرو دیگر باز نمی‌گردد.

حمله زنبور‌های بی‌عسل به کی‌روش

وقتی کی‌روش قراردادش را تمدید کرد و برای سرکشی به پک رفت، با تصویری زشت مواجه شد که فریادهای کی‌روش را به همراه داشت تا نخاله‌ها و ضایعات در یک روز تخلیه شد و مسیر ساخت مرکز پزشکی- ورزشی از سر گرفته شود. این همان پروژه‌ای‌ است که سرمربی تیم ملی در جنگ کلامی با برانکو از آن به‌عنوان نشانه خدمت به فوتبال ایران یاد کرد و گفت: «وقتی شما در حال خرید بازیکنان بنجل اوکراینی بودید، من در اردوگاه تیم‌های ملی از جیب برای ساختمان پک خرج می‌کردم.» پاسخ ندادن فدراسیون به این ادعای کی‌روش یعنی سرمربی تیم ملی درست می‌گوید و نه تنها از جیبش خرج کرده که پای کار ایستاده تا آجر روی آجر گذاشته شود و مبادا نقشه‌ای که با زحمت از رئال گرفته، جور دیگری از آب در بیاید.

5- فوتبال ایران به امثال کی‌روش نیاز دارد، نه مردانی که همیشه حرف می‌زنند و در کارنامه‌شان سر سوزنی کامیابی و موفقیت پیدا نمی‌شود. امروز نوبت روانخواه است که با همان سبک و سیاق منتقدان قبلی، سرمربی خارجی تیم ملی را بکوبد ولی این ادامه همان داستان ملال‌آور خارجی ستیزی در فوتبال ایران است که در مقطعی جلالی و مایلی کهن پیشقراول آن بودند اما حالا نوبت به روانخواه رسیده تا در همان مسیر گام بردارد و برنامه‌سازان تلویزیون هم خوشحالند که یک ساز مخالف‌خوان تازه پیدا کرده‌اند.

اگر فوتبال ایران به جز 80 درصدی که از تمام دارایی‌اش خرج کی‌روش کرده، 20 درصد باقی مانده را هم خرج یک کار درست مثل استخدام کی‌روش می‌کرد، چه بسا فوتبال ایران وضعیت بهتری داشت. انگار فراموش کرده‌ایم فوتبال ایران در گذشته نه چندان دور به چه وضعیتی مبتلا شده بود. انگار دوران پسا ایوانکوویچ را همه از یاد برده‌اند که در تیم ملی چه بلبشویی بود؛ از مهدی مناجاتی و پرویز مظلومی تا میرشاد ماجدی و منصور ابراهیم‌زاده همه با هم بسیج شدند تا تیم قلعه‌نویی یک گام به جلو بردارد اما حاصل خرد جمعی، نمایش ضعیف و حذف برابر ضعیف‌ترین کره تاریخ بود. دوران علی دایی در تیم ملی و تغییر نسل او را هم ‌از یاد نبریم.

6- کارلوس کی‌روش با تمام بداخلاقی‌ها که در جای خود قابل بحث است، فوتبال ملی ایران را به جایگاهی رسانده که در تاریخ تیم ملی بی‌سابقه است: صدرنشینی در رده‌بندی آسیا، صعود متوالی به جام جهانی دو هفته پیش از اتمام مسابقات مقدماتی بدون اما و اگرهای تمام ادوار و گرفتن 4 امتیاز از گروه مرگ در جام جهانی.

اینها برای مربی تیم ملی ایران کافی نیست؟ اگر کسی ادعایی بیش از این دارد، این گوی و این میدان؛ لیگ برتر پیشکش شما تا ببینیم از چه تحولی حرف می‌زنید،

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم این متن ازعادل کی روشی پور باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امسال کیروشی پور بی درد زیاده تو مملکت چون هیچ وقت گرسنه
        نمودن تا بفهمن چقد زور داره پول بیت المال بدی به اجنبی که خارج کنه از کشور

    • سعید

      واقعا واسه نویسنده این مطلب متاسفم،چون حرف روانخواه حرف خیلی از مردم ایرانه که از بازیه تیم ملی حالشون بهم میخوره از جمله من.فقط برو و یه نگاه به آمار کل تیمای آسیایی تو این جام جهانی نگاهی بنداز که ایران کجای این جدوله،ما با کیروش فقط بزن زیرش رو خوب یاد گرفتیم و هیچ،یکم چشاتونو باز کنین ببینین یه افتخار با کیروش تو این چند ساله که هستش یادتون میاد،فقط زیر توپو جنگ روانی با داورا و بازیکنای حریف. واقعا متاسفم واستون که با دیدن این فوتبال کثیف از ایران کیف هم میکنید.

    • a

      کدام نتیجه درخشان.تند نرو جام ملتها نزدیک است
      البته اگر داور استرالیایی. ها و پولادی ها دوباره
      قربانی نشوند

    • وطندار

      امثال روانخواه به این دلیل به تلویزیون دعوت میشوند تا سخنان کارگردانان اصلی از زبان آنها جاری شود وگر نه کارشناسان ومربیان واقعی حاضر نمی شوند اعتبار ورزشی خود را فدای عده ای عقده ای کرده ومطالب دیکته شده را بگویند

    • essi

      یه جا اشاره کردن که یادمن رفته به چه وضعیتی دچار بود... چه وضعیتی؟ تیم هم رنکینگش حتی تا هفده جهان رفتیم،جام جهانی هم که بی کیروش هم رفته بودیم حالا ایندفعه با خوش شانسی گل به خودی یه امتیاز بیشتر گرفتیم
      تو آسیا که هم قلعه نویی وهم قطبی و برانکو که با ناداوری در نیمه نهایی حذف شدن بالاتر از کیروش رفتن
      کیروش غولی نبوده که ساختین یه چیز معمولی

    • حسن

      عالی بود، اصلاح حمله زنبور های بی عسل واقعا برازنده این ادماست

    • رفیع زاده

      سلام
      کارنامه شخص شما چیه که اینجوری بی ادبانه انتقاد میکنین??اتفاقا حرفای آقای روانخواه خیلی هم درست و حساب شدست.این شماها هستین که چشم و گوش خودتونو بستین و چسبیدین به اسم کیروش. آخه کارنامه موفق ایشون کجای دنیاست?حذف با پرتغال یا چهارمی با ریال?بس کنین دیگه.چشاتونو رو واقعیت باز کنین لطفا

    • کریمی

      واقعا متاسفم واست آقای نویسنده شما چقدر سود میبرید از وجود گیروش شما هم ظاهر سهمی از گیروش میبرید چرا واقعیت را نمینویسید گیرش جزء چهارم یا هفتم مربی گرانقیمت جهان هست که چکاره کرده رفته جام جهانی یازده نفره دفاع کرده آیا واقعا خودت قضاوت کن حق ما مقابل مراکش برو بود آیا واقعا بازی را آنها نکردند و شانس ما تنها خودش کل به خودی زدند تو اگر واقعا از فوتبال چیزی میدونی چرا از ژاپن حرف نمیزنی خدای به مرحله دوم سعود کردند و بازی مقابل بلژیک عالی بود وانها یه چیز کم داشتند یاد نگرفته بودند مثل ایران یازده نفره دفاع کنند بده ببین مربی آنها چقدر پول گرفته چرا هرکس انتقاد میکنه نو ناراحت میشه‌ سهم شما سرجاشه

    • بدون نام

      نويسنده به جه حقى به هم وطنامون توهين ميكنى.خودت در جه حدى هستى اين مطالب كه در شان خودت هست رو مينويسى

    • ستار

      کیروشی زاده دستمال بدست
      تو خوبی
      تو میفهمی
      کار به برانکو ندارم که سابقه مشخصی داره
      اما اگه یکی مثل روانخواه هم نتونه از دلال انتقاد کنه پس صد در صد شما که در حد روانخواه هم نیستی نمیتونی در وصف رئیست خودتا جر بدی

    • بدون نام

      مورینیو هم مترجم بود شد بهترین مربی جهان ربطی به نداره کی چه سوابقی داره دوما ایران به کره باخت زمان قلعه نوعی که فداراسیون نداشیم در صورتی که کیروش به عراق جنگ زده باخت و حذف شد و علی دایی به عربستان باخ ولی شما رسانه ها کاری کردین که اخراج بشه در صورتی که اگر اخراج نمیشد چه بسا صعود میکردیم مانند نتیجه کیروش مقابل لبنان که باختیم ولی پشت شما رسانه ایستادید که کار خوبی هم بود و نتیجه اش هم صعود بود پس لطفاً الکی همدیگر رو تخریب نکنیم ولی در کل پلن بی نداریم یا برنامه واسه حمله نداریم حالا شما زور بزنید بگید داریم ولی کیروش مربی بزرگیه و چون بزرگ بود رسانه ها پشتش ایستادن که نتیجه اش هم دیدیم اگر پشت قلعه نوعی و دایی هم بودید مطمئن باشید در اون مقطع هم نتیجه میگیرفتیم

    • حمید

      خدایا نمیدونم کارشناسی روانخواه راکجای دلمون بذاریم

    • حسن

      سلام مردم متوجه این موضوع هستند ظاهرا صداو سیما بیشتر از این کارشناسان قلابی مایل به نابودی فوتبال مثل بقیه چیزا هستند

    • بدون نام

      خاک بر سرت نویسنده بی ظرفیت که این چنین به هموطنت میتازی به خاطر انتقاد کردن از یه اجنبی

    • بدون نام

      روانخواه هر چی باشد عضو کوچکی از این فوتبال است ولی نویسنده متن کجای فوتبال است جواب مشخص است بخش دلال های فوتبال

    • بدون نام

      وقتی اب سر بالا بره قورباغه ابوالعطا میخونه امثال روانخواه بخاطر اینکه دیده بشن سوار موج شدن

    • رامین

      من یک پرسپولیسی ام ولی با نظرات روانخواه کاملا موافقم نمیدانم نویسنده این متن کیست ولی اینومیدونم که سابقه و سنوات اقای کیروش دلیل بر بستن دهانها که واقعیتو میگن نمیشه،کیروش عقده ای وشخصیت پرخاشگری دارد وضع کارنامه این اقا در ایران کاملا معلوم هست چه گلی به سرفوتبال ما زده؟؟

    • ابراهیمی

      قهرمان بدون قهرمانی را عشق است
      هویت روانخواه برای همه روشن است هویت تو نویسنده که از قلعه نوعی مایلی کهن علی دایی جلالی انتقاد و به پاچه خاری کیروش مشغولی برای کسی معلوم نیست

    • بدون نام

      هر دیکتاتوری میتواند تیم ملی را اداره کند..نه فقط کیروش لجباز!

    • یوناس حقی

      دوست عزیز ؛ ازاینکه به یک فردی که بازیکن بوده و حالا میخواهد مربی گری را تجربه کند اینگونه میتازی کاری ندارم .
      اما شما بگو؛ تیمی که طبق آمار فیفا در 270 دقیقه 4 ضربه در چهارچوب زده (یکی هم پنالتی بود ) ، شما بگو چه نتیجه ای میگیری ؟!!
      حالا شما بهترین پرنده دنیا ، با یک بال میتونی پرواز کنی ؟
      ( دفاع خوب _ حمله ضعیف ) !!!
      تیم در جام جهانی نتیجه گرفت ، قبول ، آیا فوتبال بازی کرد ؟ ( غیر از چند دقیقه در هر بازی ) ، میزان استرس بچه ها نرمال بود ؟ آیا مربی تیم را برای این بازی حساس آماده کرده بود و بچه ها توان قبول آن را نداشتند ؟ آیا ابزارهایی که آقای کی روش با خودش به روسیه برد متناسب با برنامه اجرا شده وی در بازیها بود؟و.... خیلی سوال دیگه اگه خواستی و دوست داشتی بشینیم گپ بزنیم !!!

    • بدون نام

      خدا پدر و مادرت رو بیامرزه
      حداقل یک نفر پیدا شد حقیقت ها رو بگه

    • مهدی

      حالا چون روان خواه تجربه کیروش رو نداره نمیتونه کیروش رو نقد کنه؟ چون کیروش کمک مربی منچستر بوده هر کاری میخواد میتونه بکنه ولی کسی نمیتونه نقدش کنه؟ ما هیچ حرفی نداریم

    • بدون نام

      توانخواه به بزرگان گیر میده که دیده بشه بچه است ولش کنین یه حرف مفتی زده
      حالا شده کارشناس!!!!!

    • بدون نام

      اخه وطن فروش چقدپول گرفتی اینوبنویسی قشنگ معلومه که پول گرفتی والا نفهم بازروانخواه فوتبال بازی کرده زحمت کشیده بنابرفرمایش خودت توچه غلطی توفوتبال کردی که این حرفو میزنی وازروانخواه انتقادمیکنی توکحای فوتبالی که زر میزنی تو چه گهی خوردی توفوتبال خب راست میگه هی پک پک میکنی چون کیروش ازاونجاسهم میبره چون پسرخواندش اونجاروزمزد کار میکنه چون بتوهم چیزی دادن که این حرفو میزنی والا ما ایفمارک رو داریم لازم نیس بیخودخرج کنیم خب کیروش دستمزدشو کم کنه بدن زمین تمرین ولباس وبقیه چیزا که کیروش ازش انتقاد میکنه فک کردی شاهکارکرده هفت ساله پول مملکتو چاپیده هی میگی راحت رفتیم جام جهانی مگه ۲۰۰۶سخت رفتیم ؟؟ مگه زمان برانکو رده اول اسیانبودیم؟مگه ختی تارتبه۱۵جهان تو رده بندی نیامدیم پس لطفا دهنتوگل بگیر ومملکتتونفروش به پول تو هیچی ازفوتبال نمیفهمی فقط پول گرفتی چرت بگی یاعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم. اینجور نویسنده ها رو فقط باید به ناموسشون توهین کنیم. تابلویه طرف پول گرفته تا مطلبی که درشان خودش و خانوادشه بنویسه. مگه خود نویسنده چه گهی تو این فوتبال بوده که از علی دایی و قلعه نویی و جلالی و... انتقاد کنه. تابلویه از اینا حق حساب نگرفته ولی کیروش و کیروشی پور سیبیلشو خوب چرب کردن گذاشتن درش.ما ۲۰۰۶ خیلی راحت تر رفتیم و رنکینگ ما هم خیلی بالاتر بود و تو آسیا اول بودیم. هر خری که پول میگیره در حمایت از کیروش و رئیسشون کیروشی پور عرعر میکنه و مطلب تف میده.

    • ایران

      متاسفم برای خبرنگاران خود فروخته ای مثل شما که با وادادگی خود حیثیت و آبروی ایران وایرانی را اینجور بر باد می دین و خودتون رو آلت دست افرادی مثل کیروش کردین ،کی گفته که برای اظهار نظر کردن و تجزیه وتحلیل بازیا حتما باید بازیکن یا مربی تیم منچستر یا رئال باشی ای جور که شما آدم های خود فروخته حرف میزنی همه باید خفه خون بگیرن ومنتظر باشن تا از منچستر و رئال کارشناس بیاد تا مبادا به شخصیت کیروش بربخوره ،روزنامه ها جمع بشن وبرنامه های تلویزیونی تخته بشن چون سابقه ای تو تیم های برتر اروپا ندارن _با این طرز تفکر که شما دارین هیچ کس حق پیشرفت نداره و انسانا باید تو همون دوره های غار نشینی باید زندگی کنن
      نمی دونید دارین به خاطر خود شیرینی برای کیروش دارید چ خیانتی به جوانان و این مملکت می کنید

    • بدون نام

      چه فشاری به لنگیای مافیا اومده.بهتون برخورد دلالی برانکوه رو فاش کرد؟
      در وصف کی‌روش فقط اینو بگم که بعد از پنج سال ، یک ماه استرالیا اومد بالا سرمون ، همه شاکی بودید.هر چند به لطف کی‌روش کبیر دوباره اول شدیم.
      پی نوشت واسه لنگیا : آره من پول گرفتم !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا برانکو تو ایران باشه هیس کیسه

      • خلاقی

        زر نزن عتیقه

    • مجتبی

      واقعا روانخواه قشنگ حرف میزنه نویسنده حتی از کیروشی پور هم کیروشی تره

    • سهیل

      احسنت خوب گفتی
      دورات علی دایی و قلعه نویی و قطبی یادمون رفته

    • آلفردو

      دم نویسنده گرم ...حرف حق و بدون تعصب همینه ....
      بهترین دید ممکن نسبت به قضیه کیروش همین متن بود ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازاسم گذاشتن خارجی روت معلومه که چه مالی هستی واز اینا حمایت میکنی اصلا الاغ فهمیدی قضیه چیه اصلافوتبال میفهمی چیه الفردو مال فردو خخخخخخخخخخ خوب مالی هستی مالفردو خخخخ

    • بدون نام

      ما ایرانیا نه تنها در فوتبال بلکه در تمام جهات خودفروخته شدیم اندک کسانی که حرف درست میزدن رو داریم از بین میبریم حتی یه بچه هفت هشت ساله هم از بازی ایران حالش بد میشد پس چرت نگید تیمی که با کمترین گل زده به جام جهانی رفت تنها بازی که هجومی بازی کرد مقابل سوریه بود اونم دو دو شد پس جمع کنید دکان کیروش رو

    • خلاقی

      هرکی انتقاد کنه بیخودی کوچیکش میکنید با حرفهای توهین امیز.... روانخواه کوچیکه برانکو هم کوچیکه و دیگه پس هیچی دیگه یعنی گل بی خار هستن اقای کیروش... امارها در مورد تیم ملی دروغ میگن؟ همه مخالفها دروغ میگن؟

    • بدون نام

      تاصدسال دیگه نتایج وکارهایی که آقای کیروش برای فوتبال ایران انجام دادن تکرار نخواهد شد.دیگه خوابشو نمیتونید ببینید.ما ایرانی ها فقط حرف میزنیم وحسود چیزی بار امثال روانخواه نیست.

    • بدون نام

      میخواد باانتقادازکیروش واسه خودش توجه جلب کنه.روانخواه چه گلی به سر فتوتبال ایران زدن

    • بدون نام

      بیادازمربی۵جهان ایرادبگیرتواگه اینقدرباهوش بودی جایگاهت این نبود.... ۸سال اول اسیا شدیم و۲۲بازیکن لزیونرکارهیچکس نیست به جز کیروش بزرگ وخوب با تعصب پرافتخارموفق

    • امین تاجی

      ادمین واقعن جیره خور هستی بی .....

    • بدون نام

      کی روش بهترین سرمربی ایران در ادوار جام جهانیه پس شخصیت ایشان را با متل های بی پایه و اساس خدشه دار نکنید

    • بدون نام

      همونطورکه کیروش یک آدم بی تربیت وبی اصل ونصب است طرفدارهاش همونجورن مثل این نویسنده بی اصل ونصب

    • دوری

      تیم ما عالی دفاع میکر د .انهم دفاع منطقی که هر تیمی نیست .انی که میگه ما مقابل مراکش شانسی بردیم.ایا اگه تکبه تک ازمون گل میشد یاچندین موقعیت دیگه. ووقتی از اسپانیا وپرتغال عقبذافتادیم تیم تاکتیکش عوض شد وچندین موقعیت ایجاد کرد.این پلن بی نیست. البته کیروش هم بدونه ایراد نیست.. ولی تابحال مربی بزرگی به اندازه کیروش فوتبال ما به روی خود ندیده. برانکو با انهمه ستاره تیم را چهارم کرد وتازه جلو بازیکن سالاری را در تیم ملی نتونست بگیره. وتیم چندین باند داشت. وشوت کردن ساک کادر پزشکی هیچوقت از یاد نمیره. ولی الان تیم متحد داریم.وهیچکس جرات باند بازی در تیم نداره

    • رضا مرادی

      ببخشید چقدر خبر گزاری شما از کیروش حمایت مکند واقعا چرااااااا!!!!!!!?????????

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج