جاباما
۷۴۵۳۱۸
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

آذری‌جهرمی: سلامت مردم حق‌الناس است

طبيعتا موضوع پارازيت موضوعي سياسي است و با ديدگاه‌هاي سياسي به اين موضوع نگاه مي‌شود اما من از جهت حق الناسي كه در رابطه با سلامت مردم بر گردن ما است اين موضوع را مطرح كردم نه از منظر سياسي كه دستگاهي بخواهد در اين باره توضيح دهد يا ندهد.

روزنامه اعتماد: نصب نمايشگر‌هاي پارازيت در شهر‌ها اقدامي است كه وزير جوان در راستاي شفافيت و افزايش آگاهي افكار عمومي تصميم به اجراي آن گرفته است. چند سالي مي‌شود كه پارازيت تبديل به معضلي جدي براي كشور و منجر به ظهور برخي بيماري‌هاي خاص شده است. اينكه جهرمي تصميم گرفته است نصب اين نمايشگرها را از شيراز آغاز كند، خود حامل پيام است. وزير دهه شصتي گام عملي براي تحقق خواسته‌هاي مردم برداشته و با نصب نمايشگر‌هاي اندازه گير فركانسي تصميم دارد تا مردم را در جريان مقدار اين امواج قرار دهد.

آذری‌جهرمی: سلامت مردم حق‌الناس است

برخي معتقدند كه ارسال پارازيت بدون اجازه وزارت ارتباطات ممكن نيست. آيا اين موضوع صحت دارد؟ متولي ارسال پارازيت در كشور كيست؟

وزارت ارتباطات بنابر قانون وظيفه مديريت منابع فركانسي در كشور را بر عهده دارد. يعني اگر فردي يا نهادي قصد دارد از ظرفيت‌هاي فركانسي كشور استفاده كرده و فرستنده‌اي در اين حوزه فعاليت كند بايد مجوز‌هاي لازم را از وزارت ارتباطات اخذ كند. مجوزي تحت عنوان ارسال پارازيت وجود ندارد و وزارت ارتباطات هيچ مجوزي به هيچ سازماني در رابطه با اين مساله نداده است. جداول فركانسي ما مشخص است. مطرح كردن موضوعي با عنوان آنكه وزارت ارتباطات مرجع صدور مجوز براي ارسال پارازيت است، كذب است. وزارت ارتباطات هيچ نقش و دخالتي در ارسال پارازيت ندارد.

اظهارات شما درباره شفافيت در ارسال پارازيت قطعا با واكنش‌هايي همراه خواهد بود. به نظر شما چه كساني به اين موضوع واكنش نشان مي‌دهند؟

اظهارنظر من بر خلاف آن چيزي كه تصور شد، سياسي نبود. طبيعتا موضوع پارازيت موضوعي سياسي است و با ديدگاه‌هاي سياسي به اين موضوع نگاه مي‌شود اما من از جهت حق الناسي كه در رابطه با سلامت مردم بر گردن ما است اين موضوع را مطرح كردم نه از منظر سياسي كه دستگاهي بخواهد در اين باره توضيح دهد يا ندهد. ما دررابطه با سلامت مردم با كسي تعارف نداريم و توجه نمي‌كنيم كه چه كسي مي‌خواهد عكس‌العمل نشان دهد. البته چون بحث سلامت مردم در ميان است، دستگاه‌ها كمال همكاري را خواهند داشت. در طول مدتي كه اين كار آغاز شده است، تمامي دستگاه‌ها همياري و همراهي لازم را با ما داشته و آنها نيز نسبت به اين موضوع حساسيت دارند. سلامت مردم نزد ما امانت است و وظيفه ما حفظ و حراست از اين امانت است.

اخيرا شما در اصطلاح عمومي به يكي از شجاع‌ترين وزراي دولت تبديل شده‌ايد. اظهارات اينچنيني چالش جديدي براي دولت پديد نمي‌آورد؟

شفاف‌سازي هيچ‌گونه چالشي براي نظام و دولت ندارد. اين چالش براي انحرافاتي است كه وجود دارد. نظام و دولت براي اصلاح اين انحرافات از هيچ تلاشي فرو‌گذاري نمي‌كند. به نظر من شفافيت مسيري است كه بايد طي شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدواریم که در گرفتن این حق الناس برای مردم محکم باشید و با تذکر پشت پرده پا پس نکشید
      این پارازیتها باعث سقط های زیاد و ناهنجاریهایی میشود که بعدها متوجه ان در کودکان میشویم
      سردرهای 5 عصر به بعد خودش نشان این پارازیتها هست

    • بدون نام

      نمونه بارز این پارازیت ها علاوه بر اینکه در سلامت مردم اثر میذاره خشکسالی هست

    • aaa

      برادران یوسف بزودی دست به کار میشن!!!!!

    • بدون نام

      درورد بر وزير جوان
      سالهاست كه ملت بخاطر اين پارازيت به انواع سرطانها دچار ميشوند و سقت جنين هاي زيادي هم اتفاق افتاده
      من ديروز رفتم پشت بام كولر درست كنم فشار پارازيت را روي شقيقه هام احساس و سردرد گرفتم
      ببينيد چه بر سر مردم مي ايد با اين پارازيت

    • رضا ف

      مگه تا حالا نبود؟

    • irajeshaghi

      مردم که نمی توانند محل زندگی شان را ترک کنند و بروند باید پارازیت های مضر قطع شود.

    • بدون نام

      پارازیت. بی آبی. بی برقی.اقتصاد داغون بیکاری.یاخدا نجات باتو

    • .

      شما آنقدر خدا خدا می کنید حجابت رعایت کردی موسیقی گوش ندادی قرآن بلدی بخونی نماز هات سر وقت خوندی که میگی خدای نجات با تو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج