جاباما
۷۴۵۳۹۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رایان رینولدز از «ددپول ۲» می‌گوید

فروش قسمت دوم فیلم کمیک بوکی «ددپول» چنان زیاد بوده که فقط پولسازی «انتقامجویان۳» دیگر فیلم این ژانر بسیار موفق توانسته است در هفته های اخیر از آن فراتر برود. با این اوصاف باید کار سازندگان «ددپول۲» را ستود که فقط دو سال بعد از غوغای فیلم نخست قسمت دوم را با تأثیرگذاری فزون تر ساخته و روانه بازار کردند

بانی فیلم: فروش قسمت دوم فیلم کمیک بوکی «ددپول» چنان زیاد بوده که فقط پولسازی «انتقامجویان۳» دیگر فیلم این ژانر بسیار موفق توانسته است در هفته های اخیر از آن فراتر برود و اهمیت این دستاورد زمانی بیشتر می شود که در نظر بگیریم Dead Pool مثل «مرد مورچه ای» از مهجورترین قهرمانان داستان های کمیک بوکی بوده و بار منفی زیادی هم دارد و به جای گرایش به سوی سپیدی ها بیشتر یک ضد قهرمان سیاهی خواه است.

رایان رینولدز از «ددپول ۲» می‌گوید

با این اوصاف باید کار سازندگان «ددپول۲» را ستود که فقط دو سال بعد از غوغای فیلم نخست قسمت دوم را با تأثیرگذاری فزون تر ساخته و روانه بازار کردند و از جمله عوامل دخیل در این پروسه جاش برولین معروف است که رل کیپل را بازی می کند و همچنین دیوید لیچ که کارگردانی را برعهده داشته و البته رایان رینولدز که یکبار دیگر در قالب کاراکتر اصلی (ددپول) ظاهر شده است.

تغییرات روز به روز

حقیقت امر این است که در جریان ساخت قسمت دوم بعضی تغییرات به طور روز به روز اعمال شد و طرح و اندیشه آن از قبل ریخته نشده بود. رینولدز می گوید: در جریان ساخت قسمت اول مسائلی در ذهن ما شکل گرفت و برخی عینیت نیافتند و همواره می گفتیم که در زمان ساخت قسمت دوم به آنها رسیدگی می کنیم. به واقع «ددپول۲» تبدیل به یک خانه آرزوها برای کامل شدن چیزی شده بود که در قسمت اول فقط به آن فکر کرده بودیم.

شاید از همه جالب تر در قسمت دوم اضافه شدن کاراکتر کیبل با بازی عالی جاش برولین بوده باشد و او به قدری خوب در نقش قرار گرفته که توانسته است حتی قسمتی از توجه مبذول شده به «ددپول» و سهمی فراتر از معمول را شامل حال خویش کند. رینولند هم با لحنی مثبت و توام با تحسین به این تغییر و تکوین کاراکتر جدید در این فیلم سخن می گوید و معتقد است کاراکتر ایفا شده توسط جاش برولین بر غنای «ددپول۲» افزوده و کارها را بسیار بهتر کرده است.

قضا و قدر

رینولدز اظهار می دارد: با ورود برولین به صحنه کارها بسیار بهتر شد و هر چه بیشتر از خصوصیات او گفتیم، نکات جالب و جذابیت رویارویی وی با کاراکتر من نیز فزونی گرفت. به رغم دوز و کلک های کیبل و بقیه مسائل منفی مرتبط با وی نمی توان او را از برخی منظرها دوست نداشت و این را هم باید بیافزایم که جاش برولین انتخاب اول ما برای بازی در این نقش بود. در آن زمان دریافتیم که وقت برولین پر است و او قادر به همراهی ما نیست اما قضا و قدر ایجاب کرد که در شروع تصویربرداری ما سه ماه وقفه بیفتد و در همان مدت سر برولین هم خلوت و وی نیز قادر به حضور در پروژه ما شد.

همان دیوانگی

«ددپول» را پس از دو تجربه موفق سینمایی واقعاً چطور می توان توصیف کرد؟ رینولدز در پاسخ می گوید: «ددپول» در این دنیای مادی نوعی دیوانه است و چون چارچوب های توصیف او باز است، من توانسته ام برای بدست دادن تصویری بهتر از او ذهنم را به هر سو به پرواز در بیاورم. شاید بهترین شرایط او در زمانی باشد که دردهای اجتماعی را تحمل می کند. او از این فشارها و دردها انگیزه و دهلیزی برای تأمین نیازهایش می سازد و در همه حال معمولی بودن خود را حفظ می کند. فرو رفتن کامل در دنیای او نیز نوعی از همان دیوانگی را طلب می کند و یک پیام رسانی قوی را می خواهد و این احساس و رویکردی است که ما به لطف داشتن دیوید لیچ در جمع مان به آن نایل آمدیم. او نه فقط یک مدیر عالی برای فیلم های اکشن بلکه یک کارگردان برجسته برای هر ژانری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج