۷۴۵۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش معاون قالیباف به طرح تحقیق از شهرداری

معاون سابق شهردار تهران گفت: اتهامات محمود صادقی نماینده تهران به اکثریت نمایندگان مجلس که دوبار به طرح سیاسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران رای مخالف دادند باید با واکنش و پاسخ نمایندگان مواجه شود.

خبرگزاری فارس: ناصر امانی؛ معاون سابق شهردار تهران در واکنش به ادعاهای جدید محمود صادقی؛ نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: اتهام ارتشاء به نمایندگان و شهرداری تهران موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن عبورکرد. اگر قرار باشد هرطرح یا لایحه ای که آقای صادقی و همفکرانش درصدد تصویب آن باشند در مجلس با مخالفت نمایندگان مواجه شود و اکثریت مخالف نیز با اتهام رشوه و رانت مواجهه شوند بیانگر اوج بی اخلاقی و عدم پایبند بودن مدعیان دموکراسی و آزادی به اصول آن است.

امانی گفت: چندین جلسه درکمسیون عمران مجلس شهردار سابق تهران و معاونین ایشان حضور یافتند و به سوالات وابهامات طراحان تحقیق وتفحص کتبا و شفاهی پاسخ دادند و اعضای کمسیون عمران پاسخ ها را قانع کننده تشخیص و رای مخالف به طرح دادند.

معاون سابق شهردار در ادامه افزود: ماه ها از رد این طرح در مجلس گذشته و خوشبختانه قوه قضاییه هم مهمترین موضوع این طرح یعنی موضوع املاک را رسیدگی کرده و برابراعلام دادستان تهران برای اکثریت افرادی که مورد اتهام قرارگرفته بودند رای برائت صادرشده حال هدف آقای صادقی از این اتهام زنی چیست؟ اگر ایشان اسناد متقن و مستندی داشتند موظف بودند همان زمان بلافاصله مراتب را به مراجع قضایی اعلام می کردند؟ از این رو اتهامات محمود صادقی نماینده تهران به اکثریت نمایندگان مجلس که دوبار به طرح سیاسی تحقیق و تفحص ازشهرداری تهران رای مخالف دادند باید با واکنش و پاسخ نمایندگان مواجه شود.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع از اعتبار و شان مجلس وظیفه ما نیست بلکه به قول معروف حرمت امامزاده را باید متولیان آن نگهدارند وقتی نماینده‌ای اکثریت نمایندگان را به رشوه خواری متهم می کند مثل مسافرکشتی است که آن راسوراخ می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

    • مش

      جناب امانی میشه در مورد واگذاری تاکسی های هیبریدی فرودگاه امام به بخش خصوصی بجای واگذاری به رانندگان زحمت کش توضیح دهید آقای پاک....

    • بدون نام

      .. حالاچراناراحتی؟ ..

    • بدون نام

      چرا ترس ورت داشته. نکنه تو هم بعله! !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج