جاباما
۷۴۵۴۳۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» قطعی شد

ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» به صورت رسمی اعلام شد و بازیگران سریال بار دیگر گرد هم می‌آیند تا این فیلم ساخته شود.

خبرگزاری مهر: ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» به صورت رسمی اعلام شد و بازیگران سریال بار دیگر گرد هم می‌آیند تا این فیلم ساخته شود.

ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» قطعی شد

به نقل از ورایتی، ساخت فیلم سینمایی «دانتون ابی» ‌که انتظار زیادی برای آن وجود داشت ممکن شده و ساخت فیلم با بازی ستارگان سریال، در ماه سپتامبر شروع می‌شود.

بسیاری از بازیگرانی که در سریال نقش‌آفرینی کرده بودند تمایل خود را برای حضور در صفحه بزرگ نیز ابراز کرده‌اند و تهیه‌کنندگان فیلم دیروز جمعه ۱۳ جولای اعلام کردند فیلم با حضور بازیگران اصلی ساخته می‌شود. از جمله این بازیگران میشل داکری، مگی اسمیت و هیو بونه‌ویل هستند.

این فیلم از محصولات کارناوال فیلمز خواهد بود و فوکوس پیکچرز و یونیورسال پیکچرز توزیع بین‌المللی آن را برعهده خواهند داشت.

جولین فلوز که خالق این سریال پرطرفدار بود فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته و تهیه کننده آن خواهد بود.

سریال «دانتون ابی» ‌در طول ۶ فصل آن با استقبال زیادی در دنیا روبرو شد. این فیلم زندگی خانواده کروالی و پیشخدمت‌های این خانواده‌ را در آغاز قرن بیستم در انگلستان تصویر می‌کند.

تا کنون مطلبی از جزییات داستان سینمایی این فیلم آشکار نشده است.

این سریال ۶۹ نامزدی جایزه کسب و جوایز متعددی دریافت کرده است که شامل سه جایزه گلدن گلوب، ۱۵ جایزه امی و جایزه ویژه بفتا می‌شود. این فیلم بیشترین نامزدی فیلمی غیرآمریکایی در تاریخ امی را به نام خود ثبت کرده است.

وب‌سایت رسمی «دانتون ابی» ‌نیز با انتشار تصویری از یک پیشخدمت که دیس نقره‌ای در دست دارد و روی آن کارتی وجود دارد این بازگشت را اعلام کرده است. روی کارت نوشته شده: «صمیمانه از شما دعوت می‌کنیم به «دانتون ابی» بازگردید این بار فقط در سینماها»

میشل داکری بازیگر نقش لیدی مری نیز با انتشار پستی نوشت: رازها تمام شد ... با هیجان اعلام می‌کنم «دانتون ابی» به صفحه بزرگ می‌آید. فیلمبرداری همین تابستان شروع می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج