جاباما
۷۴۵۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۳ بازیکن دیگر از سری A در لیست خرید چلسی

سرمربی ایتالیایی که در آستانه عقد قرارداد با آبی‌پوشان لندن قرار دارد، به مسئولان این باشگاه خرید سه بازیکن شاغل در کالچو را توصیه کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در حالیکه مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق ناپولی در آستانه عقد قرارداد با چلسی قرار دارد، اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه او از این باشگاه لندنی خواسته است که از سری A سه بازیکن دیگر برای او بخرد.

چلسی تا کنون برای خرید ژورگینیو اقدام کرده است اما ساری از این باشگاه خواسته که گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس هم تیمی او در مرکز خط دفاعی دانیله روگانی و آلیسون بکر، دروازه‌بان رم را هم به خدمت بگیرد.

ساری در آستانه عقد قراردادی دو ساله با چلسی قراردارد، قراردادی که امکان تمدید آن برای سال سوم هم وجود دارد و گفته می‌شود که او به ازای هر فصل آن ۶ میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی برای جذب ژورگینیو و ساری از ناپولی مجموعاً ۵۷ میلیون یورو به این تیم ایتالیایی داده و ۸ میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش در نظر گرفته است.

همچنین گفته می‌شود که یوونتوس برای فروش ایگواین ۶۰ میلیون یورو و برای خرید روگانی نیز ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد. رم نیز اعلام کرده است که با رقمی در حدود ۷۰ میلیون یورو حاضر به فروش دروازه‌بان برزیلی‌اش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج