۷۴۵۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سال ۹۱ یک عملیات تروریستی هم نداشتیم

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:‌ کاملا تحرکات را در کشور زیر نظر داریم و خوشبختانه سال گذشته حتی یک عملیات تروریستی موفق در کشور رخ نداد.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:‌ کاملا تحرکات را در کشور زیر نظر داریم و خوشبختانه سال گذشته حتی یک عملیات تروریستی موفق در کشور رخ نداد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم قبل از ظهر پنج شنبه در آستانه ماه محرم در نشست مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه که در مدرسه فیضیه برگزار شد طی سخنانی با اشاره به حمایت سرویس‌های امنیتی دیگر کشورها از تروریست‌ها عنوان کرد:‌ گرچه حمایت سرویس‌های امنیتی منوط به انجام عملیات و خرابکاری بود اما ما کاملا تحرکات را زیر نظر داشتیم و خوشبختانه سال گذشته حتی یک عملیات تروریستی موفق در کشور رخ نداد.

وی در ادامه به مبحث اعتیاد و مواد مخدر اشاره و با بیان اینکه در کشور ما سرقت و اعتیاد جداشدنی نیستند، بیان کرد:‌ ۴۵ درصد زندانیان کشور مربوط به مواد مخدر و ۳۵ درصد نیز دارای سابقه اعتیاد هستند و رواج اعتیاد برای بی خاصیت کردن نسل جوان در جامعه است.

مهمترین آسیب جامعه ما مواد مخدر است

فرمانده ناجا با بیان اینکه در گذشته راهکار دشمن عامل نظامی بود ادامه داد:‌ امروز دشمن با هجمه فرهنگی وارد شده و مهمترین آسیب جامعه ما نیز مواد مخدر است.

وی در ادامه به مسئله بی حجابی اشاره کرد و گفت: در بد حجابی می‌گویند باید به ریشه‌ها پرداخت در حالی که اسلام به علت و معلول همزمان توجه دارد و حوزه علمیه باید روش‌های مقابله با ایجاد انحرافات در جامعه را بررسی کند.

احمدی مقدم همچنین بر توجه به سبک زندگی اشاره کرد و گفت: در سبک زندگی علاوه بر جهات فردی باید نظامات کلی و فضای جامعه برای کمال جویی را تشریح کنند اما امروزه عده‌ای تنها به دنبال علت‌ها هستند و معلول‌ها را رها می‌کنند.

دشمنان اینگونه وانمود می‌کنند که فشارها اثر گذاشته است

وی با بیان اینکه برخی در چند ماه اخیر سعی دارند اینگونه القا کنند که تحریم‌ها کارساز بوده گفت: برخی به دنبال این بودند که به افکار عمومی اینگونه القا کنند که با وجود فشارها و تحریم‌ها راهی جز سازش وجود ندارد و برخی نیز به دنبال این بودند که وانمود کنند که فکر می‌کنید که آمریکا دشمنی دارد و دشمنی در کار نیست.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: دشمنان ما نیز احمقانه با توجه به گام ایجاد شده در مسیر دیپلماسی طی چند روز اخیز شروع به اهانت و بدگویی کرده‌اند و اینگونه وانمود می‌کنند که فشارها اثر گذاشته و باید فشارها را بیشتر کنیم.

دشمن شناسی از آموزه‌های عاشورا است

سردار احمدی مقدم در ادامه یکی از آموزه‌های عاشورا را دشمن شناسی عنوان کرد و بیان داشت:‌ امروز دشمن تلاش دارد این گونه تبلیغ کند که بهترین سبک زندگی برای بشریت روش لیبرال دموکراسی برگرفته از مکتب اومانیسم است.

وی با بیان اینکه امروز جایگاه جمهوری اسلامی در جهان جایگاهی برجسته است، تاکید کرد: تشیع بدنبال عدالت و صلح جهانی با مکتب انتظار است اما غرب بدنبال ایجاد نظام سلطه و غلبه الگوی زندگی مبتنی بر زندگی دنیوی و حیوانی بشر و دوری انسان از آخرت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج