جاباما
۷۴۵۵۷۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

سردار سلامی: سپاه از هیچ تلاشی فروگذار نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران به عنوان خادم ملت ایران برای حل مشکلات فعلی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تمام توانش را در این راه به کار می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران به عنوان خادم ملت ایران برای حل مشکلات فعلی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تمام توانش را در این راه به کار می گیرد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی روز شنبه در مراسم تکریم و‌ معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سپاه پاسداران تمام توان و استعدادهای خود را با همکاری مردم برای حل مشکلات کشور به کار می گیرد و این پیام و موضع سپاه است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مربوط به تمام جوامع پیشرفته است و نظام تلاش دارد با هدایت های پدرانه رهبر معظم انقلاب و‌ افزایش همدلی مردم این مشکلات را برطرف کند.

سردار سلامی ادامه داد: به عنوان مثال ۳۰ درصد جمعیت عربستان زیر خط فقر هستند و در آمریکا با داشتن شکوفاترین اقتصاد جهانی نیز ۴۰ میلیون کارتن خواب زیر خط فقر وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم را نا امید کند افزود : ملت ایران با حفظ وحدت و همدلی و غیرتی که دارد تمام مشکلات را با موفقیت پشت سر می گذارد.

سردار سلامی اظهار داشت: ملت ایران غیرت و آزادگی خود را با دلار عوض نمی کند، ما متعهد به حل مشکلات مردم هستیم و این کمی صبر، استقامت، پایداری و ایستادگی را می طلبد.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سیستان و بلوچستان سینه ستبر ایران اسلامی و سرزمین جوانمردی‌ ها و تجلی وحدت و همدلی حول محور اسلام و ایران عزیز است.

سردار سلامی افزود: ما در همه بازی های جهانی نخست دفاع می کنیم اما به سرعت توپ را در نیمه بعدی بازی به دروازه دشمن می کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امروز هیچ سلاحی نیست که در داخل کشور با بهترین کیفیت سیستم های جهانی تولید نشود.

سردار سلامی گفت: همان دشمنان بزرگ که اجماع بزرگی را فرو می ریزند در مقابل قدرت ما منزوی و پراکنده شدند و امروز همه آرمان های دشمن ما فروریخته است، صهیونیست ها می خواستند از مدیترانه تا فرات را تصرف کنند، اما یک حزب الله در آنجا تمام رویاهای آنها را فروریخت.

وی ادامه داد: این رژیم غاصب در یک باریکه دور تا دور خودش را دیوار امنیتی ایجاد کرده است، آنها می خواستند به نام اسلام سوریه را تصرف کنند، اما امروز صهیونیست ‌ها در کنار مرزها با گوش نه از بیسیم‌ لهجه‌های ایرانی، افغانستانی، عراقی، لبنانی و پاکستانی را می شنوند یعنی آن نیروی بین الملل برای از بین بردن استکبار شکل گرفته است.

سردار سلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان شاخصه های قدرت ایران را به رسمیت شناخته اند اما می خواهند ملت ایران را ناامید کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: راز جاودانگی ملت ایران غیرت، افتخار و سربلندی است و مشکلات موجود به فضل الهی حل خواهد شد و در این مسیر به صبر، استقامت و تلاش مضاعف نیاز داریم و ما در این راه از استقلال و امنیت مرزهایمان دفاع می کنیم.

وی با اشاره به وجود امنیت در منطقه ادامه داد: خواب های دشمنان هرگز تعبیر نمی شود چرا که مردم با هوشیاری در مقابل توطئه ها ایستاده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی جاده

      سپاه هر جا که ماموریت انجام میدهد برای ایران سربلندی ایجاد میکند .درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

    • بدون نام

      ایکاش همه مثل سپاه وظیفه خود را انجام میدادند.
      انتظار میرود سپاه برای حراست از انقلاب به دشمن اصلی یعنی مفسدین و غارتگران داخلی حمله کند

    • آ زاد

      در چه جهتی ؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج