۷۴۵۷۰۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

متخلفان واردات خودرو به قوه قضائیه معرفی می‌شوند

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت که گزارش های رسیده به دست دکتر روحانی مبنی بر تخلف واردات خودرو را رسیدگی، تجمیع و سپس به قوه قضائیه اعلام می کنیم.

خبرگزاری ایرنا: معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت که گزارش های رسیده به دست دکتر روحانی مبنی بر تخلف واردات خودرو را رسیدگی، تجمیع و سپس به قوه قضائیه اعلام می کنیم.

رئیس جمهوری ایران امروز (شنبه) در «گزارش به مردم»، دستورهای جداگانه ای به وزارتخانه های صعنت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و معاون حقوقی ریاست جمهوری برای رسیدگی به پرونده متخلفان واردات خودرو صادر کرد و خواستار بررسی هرچه سریعتر و جدی نسبت به این پرونده شد.

یکی از طرف های دستور حجت السلام و المسلمین حسن روحانی، معاون حقوقی وی است که رئیس دولت دوازدهم خواسته تا با تجمیع و ارزیابی کلیه گزارش ها و تحقیقات انجام شده، ضمن اعلام جرم به مقامات قضایی، اقدام به طرح شکایت کیفری و هر اقدام حقوقی لازم دیگر برای احقاق حقوق عمومی انجام شود.متخلفان واردات خودرو به قوه قضائیه معرفی می‌شوند

معاون حقوقی رئیس جمهوری در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: گزارش های کامل این تخلف باید برای ما ارسال شود، هرچند اجمالا می دانیم گزارش به چه شکل است.

«لعیا جنیدی» تصریح کرد: همه گزارش هایی که به دست رئیس جمهوری رسیده را تجمیع کرده و موارد را حتما رسیدگی می کنیم. پس از رسیدگی، از متخلفان اعلام شکایت کرده و سپس موضوع را پیگیری خواهیم کرد. همچنین متخلفان را برای پیگیری و رسیدگی قضایی به قوه قضاییه معرفی خواهیم کرد.

این مقام حقوقی با بیان اینکه طبق قانون تا قبل از رسیدگی به پرونده نمی توان اسامی متخلفان را اعلام کرد، اظهار داشت: اگر استثناهای قانونی حین رسیدگی وجود دارد، باید دید تا چه مقدار از پرونده قبل از صدور حکم قابل گزارش به مردم و اعلام عمومی است.

وی ادامه داد: تا قبل از طرح شکایت، اسامی افراد متخلف اعلام نمی شود اما بعد از صدور حکم قطعی، افشای اسامی آنان مجاز است. البته حین رسیدگی در چارچوب قوانین درخواست می کنیم تا بخشی از پرونده طبق قانون آیین دادرسی کیفری اعلام عمومی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اریا

      اینکارو نکنید بابا گناه دارن

    • بدون نام

      این کارونکنیدچون برای همه مسعولین محترم بد میشه چون یافرزندان ایشان هستن یاازبستگان محترم هستن

    • بدون نام

      بقیه اسامی ارز گرفته ها چی شد ....

    • بدون نام

      هرچی بگندد نمکش میزنند
      وای به روزی که که بگندت نمک

    • بدون نام

      پس تلاش دارندمی کنند که مسئله را یک جوری جم ،جور کنند.

    • بدون نام

      و از آنجا دوباره رفتن سرکارشون

    • بدون نام

      تو این چند سال فقط شنیدیم متهمان مجازات خواهند شد ، ولی تا حالا نشنیدیم کی بود چی بود کدام مسول دزدی و زدو بند کرد . فقط با اخبار جعلی دل مردم خوش می کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج