۷۴۵۷۴۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

شیخ قاسم: آمریکا مسبب تمام بحران‌های دنیاست

جانشین دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه آمریکا مسبب تمام بحران‌های دنیا است، اظهار داشت: واشنگتن برای همه حتی متحدان اروپایی خود نیز بحران‌سازی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان یادآور شد، آمریکا امروز با ظلم و ستم پایکوبی به راه انداخته و آنچه بر زبان می‌آورد برگرفته از ظلم است و تصمیماتی توام با تجاوز و جنایت‌های فجیع را برای دنیا اعلام می کند.

وی تاکید کرد: آمریکا مسبب تمام بحران های دنیا است و حتی در برابر متحدان اروپایی اش بحران های تازه ای به وجود می‌آورد.

شیخ نعیم قاسم افزود: یک کشوری را که با آمریکا تفاهم دارد و یا جایی برای تعامل با آن می یابد، به من نشان دهید.آمریکا است که برای ما بحران سازی می‌کند.

شیخ قاسم: آمریکا مسبب تمام بحران‌های دنیاست

وی در ادامه گفت: هرچند آمریکا از گروهی از کشورهای خلیج فارس راضی است اما این رضایت موقتی و تا زمانی است که بتواند از آنان باجخواهی مالی بعمل آورد و هنگامی که پانصد میلیارد دلار تمام شود یا پانصد میلیارد دیگر از راه می رسد تا رضایت آمریکا ادامه یاید و یا اینکه کسی که چاه کنده است به چاه می افتد.

جانشین نصرالله اظهار داشت: شاهد بودیم که آمریکا از متجاوزان حمایت می‌کرد سپس زمانی که منافعش چیزی غیر از آن بود، آنان را رها کرد و اینجاست که باید به خاطر داشته باشیم اسرائیل در منطقه ما ابزار اصلی آمریکا است و باید به مقابله با آن برخیزیم زیرا اسرائیل عامل فتنه انگیزی و نابودی زندگی و قاتل کودکان و غاصب سرزمین است و اسرائیل است که مانع رشد و توسعه ماست و آینده ما و فرزندانمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

نعیم قاسم گفت: باید جهتگیری ما علیه اسرائیل باشد تا این رژیم نتواند مرزهایش را ترسیم کرده و بتوانیم برای پایان این اشغالگری و بازپس دادن سرزمین به صاحبان اصلی‌اش گام‌های مناسبی برداریم.

شیخ نعیم قاسم در مورد معامله قرن نیز اظهار داشت: به هر حال مشخص است که معامله قرن ادامه نخواهد یافت حتی اگر تمام دنیا در مورد آن گرد هم آیند زیرا مقاومت فلسطینی و عربی و اسلامی وجود دارد و در نهایت پیرزوی با حق و سرزمین و انسان های شریف است.

وی همچنین یادآور شد: تجربه نشان داده است هنگامی که بایستیم، پیروز می شویم و ما نیز همواره قد علم خواهیم کرد تا پیروز شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      درسته ...روس و انگلیس بیگناهند ..ااسراییل هم عددی نیست ...مقصر فقط امریکای جهانخور ....درود بر مدیران لایق و صاحبان ژن خوب

    • علی

      ما موندیم بابا اگه آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند پس چرا میگید مسبب تمام بحرانها آمریکاست

    • javad

      از اینکه این اخبارو روش کلیک کردم و تا اندازهای خوندم از دست خودم عصبانیم ،دقیقا 10ثانیه شد ،در این مدت به اخبار پوچ و بی ربط که به ما اصلا ربطی نداره از برترین ها دلخور شدم ،جاهای دیگه ای هم هست که اخبار و ادمهای داره مثل دبیر کل ادم خورهای جنگل های امازون و یا احزاب مظلوم بورکینو فاسوی عزیز که در گمنامی و مظلومیت از همه جا ید طولانی دارن.
      سر خط
      خخخخخ
      خودشون که مشکل هستن هیچ تمام مشکلات و گرفتاری های کشور خودمون هم از همیناست بعضیا مسبب خیر و برکتن بعضیا مسبب بدبختی و...‌برو بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج