۷۴۵۸۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترزه‌گه: کرواسی اشتباه را نمی‌بخشد

عضو تیم قهرمان جام جهانی ۱۹۹۸ گفت: فرانسه باید بداند که کرواسی در بازی فینال جام جهانی هیچ یک از اشتباهات حریفش را نمی‌بخشد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از اسپورت اکسپرس روسیه، دیوید ترزه‌گه معتقد است که تیم ملی کرواسی دارای فوتبال بسیار خوبی است و امباپه، مهاجم ۱۹ ساله تیم ملی فرانسه شایستگی دریافت توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ را دارد.

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸ می‌گوید: این تیم مسیر بسیار سختی را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه طی کرد. در بازی با استرالیا به لطف قدرتمندی بیشتری توانست ۲ بر یک پیروز شود. در بازی برابر آرژانتین نیز نمایش مهیجی را شاهد بودیم که ۴ بر ۳ برنده شدند. تیم دیدیه دشاون روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی دارد و محبوب‌تر است اما این بازی فینال جام جهانی خواهد بود و اینجا هر چیزی می‌تواند رخ دهد.

دیوید ترزه‌گه ادامه داد: بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی بسیار زیبا با توپ بازی می‌کنند و اشتباهات حریف را نمی‌بخشند. بدین‌خاطر بازیکنان فرانسه با نهایت تمرکز بازی کنند.

وی درباره احتمال رسیدن توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به امباپه هم گفت: دریافت این جایزه بستگی به خود او دارد. توپ طلا جایز‌ه‌ای است که فقط مربوط به تعداد گل‌ها نیست و در برگیرنده دستاوردهای برجسته یک بازیکن در فوتبال خواهد بود. به نظرم کیلیان هم شایسته دریافت توپ طلاست اما من تصمیم‌گیرنده نیستم.

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را آغاز می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج