۷۴۵۹۴۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

کمالی‌پور: بررسی «پالرمو» به صلاح کشور نیست

یک عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو گفت: ایرادات شورای نگهبان ماهیتی است و ورود دوباره مجلس به این ایرادات به صلاح کشور نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو گفت: ایرادات شورای نگهبان ماهیتی است و ورود دوباره مجلس به این ایرادات به صلاح کشور نیست.

یحیی کمالی‌پور درباره ایرادات مجدد شورای نگهبان نسبت به لایحه پالرمو اظهار داشت: ایرادات شورای نگهبان به نحوی است که دیگر امکان بررسی مجدد وجود ندارد حتی در صورت امکان این بررسی مجدد به عقیده من به صلاح نیست که بار دیگر بررسی مجدد داشته باشیم.

وی در این خصوص توضیح داد: ایرادات شورای نگهبان ایرادات ماهیتی است، اگر بخواهیم به آن ماهیت‌ها توجه کنیم باید در نظر داشته باشیم که ورود به آن به مصلحت کشور نیست حتی اگر این لایحه به کمیسیون حقوقی و قضایی بازگشت داده شود و مرتبط به این کمیسیون باشد ما آن را از دستور کار خارج خواهیم کرد.

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری روز شنبه با اشاره به لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد برای مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی گفته است که این لایحه به بررسی شورای نگهبان رسیده و با توجه به اصلاحات به عمل آمده در ماده سه این لایحه، ایراد سابق این شورا کماکان به قوت خود باقی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون اگه تصویب بشه دیگه نمیتونین پول شویی کنین دستتون رومیشه

    • محمدرضا بختیار

      می تونم بپرسم چرا مسئولین کشور ما تمام قوانین و معاهده‌های خارجی و بین الملل را مخل امنیت داخلی و به ضرر کشور محسوب می کنند عالیجنابان دوره عصر حجر و غار نشینی گذشت چرا با استفاده از رای ملت با استفاده از فضاهای مجازی کمک نمی گیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج