۷۴۶۱۳۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

رحمانی: نمی‌شود به پیشنهاد امیرخان، نه گفت

هافبک فصل قبل ذوب آهن با عقد قرارداد ٢ ساله به تیم سپاهان پیوست.

ورزش سه: هافبک فصل قبل ذوب آهن با عقد قرارداد ٢ ساله به تیم سپاهان پیوست.

بختیار رحمانی هافبک فصل قبل تیم ذوب آهن درباره جدایی از این تیم گفت: یک فصل درخشان با ذوب آهن داشتیم، همه چیز خوب بود و خیلی خوب هم تمام شد. من بخاطر امیرخان به ذوب آمدم که کمک بکنم و خداراشکر فصل خوبی داشتیم.

وی در ادامه گفت: جای خوشحالی دارد که امیر خان نسبت به من لطف دارد، هرجا که بوده پیگیر کارم بوده چه عضو تیمش بوده ام و چه نبوده ام. سپاهان سومین تیمی است که با امیرخان هستم، از صمیم قلبم دوست دارم به او کمک بکنم، رابطه ما تنها فوتبالی نیست و احترام زیادی به او می گذارم. ایشان بدنبال موفقیت تیم است و برای من افتخار است که ایشان نظر مثبتی روی من دارند.

وی درباره دیر اضافه شدن به سپاهان و هماهنگی با بازیکنان گفت: من مشکلی ندارم و فصل قبل هم در ذوب آهن این موقع حضور یافتم و بازی کردم، سعی می کنم با کمک امیرخان سریع تصمیم بگیرم و کارم را شروع بکنم.شناخت کاملی بین بازیکنان است و تقریبا همه با هم رفیق هستیم و کار را برای بازیکن راحت می کند.

رحمانی افزود: از تمام تیم هایی که به من لطف داشتند تشکر می کنم، می دانم چند تیم ناراحت شده اند اما من ارادت قلبی به امیرخان دارم و اینکه باشگاه سپاهان با من تماس گرفت را نتوانستم رد کنم.

رحمانی درباره انگیزه اش برای بازگشت به تیم ملی گفت: من صمیمانه از ته قلبم دوست دارم به تیم ملی برگردم و فکر می کنم بد از تیم ملی دور شدم و ناراحت کننده بود. اتفاقاتی افتاد که باعث شد از تیم ملی دور شوم و یکی از دلایل انتخاب سپاهان همین بود که بتوانم زیرنظر امیرخان بازی کنم و موفق شوم.

وی همچنین برای انتخاب تیم جدیدش گفت: قرار شده که تا یکی دوروز آتی بنشینیم با باشگاه و امیرخان یک تصمیم بگیریم، باید ببینم امیرخان چه صلاحی می بینند و باشگاه چه می گوید،ببینم چه صلاح می دانند و من همان کار را می کنم، اتفاق خوب تاکنون برای من افتاده است. هواداران سپاهان نیز استقبال خیلی خوبی از من داشتند و لطفشان شامل حال من شده است، امیدوارم سالهایی که کنار این تیم هستم بتوانم کمک کنم، مثمر ثمر باشم و جواب اعتماد سرمربی و مدیران سپاهان را بدهم و روسفیدشان کنم.

بختیار رحمانی در انتها درباره شایعات پیشنهاد فولاد نیز گفت: بهتر است در این مورد صحبتی نکنم، مردم و هواداران همه می دانند چه اتفاقاتی افتاد و من صحبتی در این باره نمی کنم، برای مردم خوزستان و هواداران فولاد همیشه آرزوی موفقیت می کنم و می دانند که در قلبم جای دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازاین تیم برو به اون تیم.مفت مفت پول میگره.بعد میگه پیشنهادامیرخان

    • 《***پاسارگاد ***》

      آره جوون عمه‌ات‌....

      بگو در این بهه‌بهه و وضعیت نابسامان کشور نمیشه
      از لقمه راحت القوم و دس‌به نقدی همچون سپاهان عبور
      کرد ... پس پوززز امیرخان ممیرخان ندهههه !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج