۷۴۶۳۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

عربستان، چهارمین تیم دقیق جام جهانی

تیم ملی عربستان سعودی یکی از پنج نماینده آسیا در جام جهانی چهارمین تیم دقیق در این مسابقات شد و تیم ملی ایران کم دقت‌ترین تیم جام.

خبرگزاری مهر: شاید باور آن کمی سخت باشد اما تیم ملی عربستان سعودی که جام جهانی را با شکستی سنگین و مفتضحانه مقابل روسیه میزبان آغاز کرد، چهارمین تیم دقیق در جام جهانی شد.

در این مسابقات همانطور که قابل پیش بینی بود اسپانیایی‌ها دقیق ترین تیم مسابقات شدند. بازیکنان تیم ملی اسپانیا نه تنها بیشترین تعداد پاس در هر بازی را به خود اختصاص دادند، بلکه توانستند با ۹۱درصد دقت در ارسال پاس عنوان دقیق ترین تیم مسابقات را هم ازآن خود نمایند تا به این ترتیب دقیق ترین تیم این دوره از مسابقات جام جهانی باشند.

بعد از این اسپانیا، آلمان یکی دیگر از قهرمانان سابق جهان با ۸۸/۵ درصد دقت در پاس دومین تیم دقیق این مسابقات شد و تیم نامدار و پنج ستاره برزیل نیز با ۸۸ درصد دقت سومین تیم دقیق جام جهانی شد.

تیم ملی عربستان که ارائه‌گر فوتبالی مالکانه در سطح آسیا است و باشگاه‌های این کشور هم در لیگ قهرمانان آسیا مالکانه ترین بازی‌ها را انجام می دهند با ثبت رکورد ۸۶ درصد دقت در پاس بعد از اسپانیا، آلمان و برزیل چهارمین تیم دقیق جام جهانی بودند. عربستانی‌ها از این حیث بالاتر از تیم های بلژیک ۸۵/۶ درصد، آرژانتین با ۸۵ درصد و انگلستان با ۸۴/۷ درصد قرار گرفتند.

عربستانی‌ها این در حالی این آمار را در دقت پاسهای صحیح ثبت کردند که تعداد پاس های زیادی هم در زمین رد و بدل کرده و از نظر معدل تعداد پاس در هر بازی بعد از اسپانیا ۷۷۰ پاس در هر بازی و آلمان که با ۵۸۰ پاس در هر بازی تیم های اول و دوم جهان شدند، عربستان با معدل ۵۰۲ پاس در هر بازی تیم سوم جهان از این نظر بود و این رکوردی جالب برای این تیم محسوب می‌شود.

در حالی عربستانی‌ها این آمار فوق العاده را ثبت کردند که تیم ملی ایران با معدل ۱۳۳ پاس در هر بازی آخرین تیم مسابقات روسیه بود و کمترین تعداد پاس بین بازیکنان تیم ملی ایران رد و بدل شد. همچنین تیم ملی ایران با تنها ۶۲ درصد دقت در پاس کم دقت ترین تیم در جهان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...

      هههه بازم بگید فوتبال عربستان از ما بد تره..بدون شک عربستان بهترین تیم اسیا هستش

    • علی66

      آفرین کی روش عزیز

    • م

      خدا وکیلی دیگه به چی این فوتبال مینازیم ،یدفعه جو میگرتمون فکر میکنیم که تو دنیا حرفی برای گفتن داریم در حالی که واقعا و وجدانا هیچ چیزی در فوتبال برای گفتن نداریم بیابیم یکم واقع بین باشیم

    • تنهای

      ایران هم یازده نفر میزاشت جلو دروازه فقط بزن زیرش بود

    • بدون نام

      نکته آخرو اول بگو ایران کم دقت ترین تیم جام

    • بدون نام

      واقعا خیلی مسخره است این همه ادعا می کنید یکم واقع بین باشید کثیف ترین فوتبال جام جهانی رو ایران بازی کرد

    • بدون نام

      ااای خدااا چقد خندیدم خخخخخ

    • بدون نام

      خدایی ما از اولش هم تیم نبودیم باعث شدیم مراکش هم حذف بشه تو اسیا هم حذف میشیم با این شیوه بازی دفاعی که نمیتونیم دو تا پاس درست و حسابی به هم بدیم

    • بدون نام

      همه از پستایی که گذاشتن معلومه از تیم ملی راضی نیستن.من نمیدونم کیروش چیه این فوتبال که بازی میکرد وبه کدوم طرفدار واقعی هدیه داده.ما که فوتبالی ندیدیم بیشتر شبیه شوتبال بود

    • بدون نام

      مشکل اصلی در باشگاهها ست که بازیکنان رو بدون اعتماد بنفس کرده است.درنتیجه سرمربی از اونها بعنوان اتوبوس استفاده میکنه.چون جرات حمله رو ندارن....

    • محمدی

      ایران کثیف ترین بازی رو تو جام جهانی انجام داد...آبروی ایران رو این کیروش برد با این طرز بازیای دفاعی و کثیف بزن زیرش

    • بدون نام

      آمار مربی های داخلیمون خیلی بهتر از این میشد! دایی و قلعه نویی میتونن تیم ملی رو موفق کنن بشرطی که بهشون کامل اعتماد بشه

    • مازیار نونهال

      اقا بی انصافی نکنید ماحداقل از پاناما که بهتریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی
        اصلا فوتبال ایران رو دیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج