۷۴۶۳۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

شرکت در یک رقابت ماراتن نیازمند قوای بدنی بسیار بالا است زیرا هرکس توان تحمل سختی داشته باشد می تواند در این رقابت ها شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران: شرکت در یک رقابت ماراتن نیازمند قوای بدنی بسیار بالا است زیرا هرکس توان تحمل سختی داشته باشد می تواند در این رقابت ها شرکت کند.

زمانی که دویدن استقامتی و در مسافت طولانی باشد به آن ماراتن گفته می شود. افراد قوی که شانس برنده شدن را در خود می بینند در این رقابت ها شرکت می کنند. در مسابقاتی که سالانه در نقاط گوناگون برگزار می شود افرادی هم شرکت می کنند که نسبت به باقی ورزشکاران کمی متفاوت هستند. این افراد همیشه سوژه خبرنگارها هستند.

**کلی گلتینگ

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

در سال ۲۰۱۱ رکورد جالبی در کتاب رکورهای گینس به ثبت رسید. "کلی گلتینگ" که یک کشتی گیر و راننده کامیون بود و توانست یک ماراتن ۱۱ ساعته را به پایان برساند. این مرد که وزنش ۲۰۴ کیلوگرم بود به عنوان سنگین ترین فردی شناخته می شود که یک ماراتن را به پایان رسانده است. او در مورد این مسابقه که میان ۱۱ هزار نفر آخر شد گفت، برای من با این وزن زیاد ماراتن دقیقا مساوی جهنم است.

**جو سالتر

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

بالا انداختن توپ و آکروبات بازی یک کار بسیار پیچیده است که هرکسی توانایی انجام آن را ندارد. "جو سالتر" رکورددار چنین آکروبات بازی خاصی است و یکبار در ماراتنی ۴۰ کیلومتری شرکت کرد و تمام طول مسیر درحال دویدن به پشت در حالی که آکروبات بازی می کرد، بود. او توانست این مسیر را در ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه به پایان برساند.

**کلارا لارنس

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

در حالی که ۱۶ روز از پایان ماراتن بزرگ لندن در سال ۲۰۱۲ می گذشت "کلارا لارنس" بالاخره مسابقه را به پایان رساند. قبل از آنکه بخواهید به سرعت پایین او فکر کنید باید توجه داشته باشید این خانم از قفسه سینه به پایین فلج است در این مسابقه شرکت کرد. این خانم ۳۲ ساله با پوشیدن لباس خاصی که ارزشی میلیاردی داشت و تنها نمونه روی زمین بود توانست این مسابقه را تمام کند.

**جوسف تارن

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

سال ۲۰۱۱ ماراتن توکیو با یک شرکت کننده خاص همراه بود و آن کسی جز "جوسف تارن" نیست که کل این مسابقه را با لباسی از آیفون و آیپد به پایان رساند. او تمام مسیر آیفون ها را روشن کرده بود و از مسیر مسابقه فیلمبرداری میکرد. او توانست مسیر ۴۰ کیلومتری را در پنج ساعت به پایان برساند و تمام مسیر را زنده روی اینترنت نشان داد.

**ریک ون بک

عجیب ترین دونده ها در ماراتن +عکس

"ریک ون بک" پدری است که چهارسال متوالی در یک ماراتن محلی شرکت میکند و این در حالی است که در کل مسیر او فرزند معلولش را بغل میکند تا از هوای آزاد و شرکت در مسابقه لذت ببرد. این پدر می گوید پسرم همیشه از مسابقه خوشش می آید و برای شاد شدنش هرساله در این رقابت شرکت میکنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      اون پدرایی که بچه سالمشونو با اسید یا سیگار ناقص می کنن اون مطلب آخریو حتماً بخونن. بعد میگیم اروپاییا احساس ندارن.

    • مهرداد

      آخری دلمو آتیش زد :(

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج