۷۴۶۳۵۳
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

کشیدن سیگار در دانشگاه تهران ممنوع می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تدوین نهایی طرح "دانشگاه عاری از دخانیات" در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای مهر ماه سال جاری در تمامی محیط‌های دانشگاه اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون دانشجویی دانشگاه تهران از تدوین نهایی طرح "دانشگاه عاری از دخانیات" در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای مهر ماه سال جاری در تمامی محیط‌های دانشگاه اجرایی خواهد شد.

دکترحسن به‌نژاد، ضمن اعلام این مطلب به آخرین وضعیت اجرای طرح عاری از دخانیات در دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: در طرح دانشگاه بدون دخانیات، تلاش ما این بود که بتوانیم دانشجویان را در اجرای این طرح همراهی کنیم، بنابراین برخلاف دانشگاه‌های دیگر که در اجرای این طرح تصمیم مدیریتی گرفته‌اند، ما در دانشگاه تهران تلاش کردیم از تشکل‌ها، شوراها، شوراهای صنفی، انجمن‌های علمی و غیره... نمایندگانی را از دل دانشجویان در شورای سیاست‌گذاری طرح فوق دعوت کنیم و در حقیقت بر آن اساس، در خصوص دانشگاه "بدون دخانیات" برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مزیت‌های مشارکت دانشجویان در برنامه‌ریزی‌های اجرای طرح "دانشگاه بدون دخانیات" این بود که ما مطمئن خواهیم بود که دانشجویان در اجرای آن همراه خواهند بود و با توجه به اینکه مجبور بودیم در خصوص تصمیم‌گیری‌های اجرای طرح یکسری فعالیت‌های اقناعی انجام دهیم و به دانشجویان اعلام می‌کردیم بیشتر برنامه‌های ما در این زمینه تشویقی و بدون نگاه انضباطی خواهد بود و به این صورت دانشجویان در اجرای آن همراه شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران همچنین از تصویب طرح "دانشگاه عاری از دخانیات" در کمیته دانشجویی دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح از اوایل مهر ماه جاری در تمامی فضاهای دانشگاه تهران از جمله خوابگاه‌ها اجرایی خواهد شد، در واقع ما آئین‌نامه ابلاغی وزارت علوم در این زمینه را منطبق با نظرات دانشجویی مجددا تدوین کردیم و اجرایی خواهیم کرد.

دکتر به‌نژاد در پایان، خاطرنشان کرد: اجرای "طرح دانشگاه عاری از دخانیات"، شامل همه اعضای هیات علمی،‌دانشجویان و کارمندان در دانشگاه تهران خواهد بود و در مرحله اول تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های فرهنگی و تشویقی و با کمک خود دانشجویان و این طرح را اجرایی کنیم. کسانی که آن را رعایت نکنند نیز از طرف خود دانشجویان مورد تذکر قرار خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب این مشکلم حل شد

    • پیری

      خیلی هم خوبه به خصوص برای دانشجو جماعت خیلی بد که من اینجا برق رفته دارم این میخونم

    • عل

      چقدر. حماقت اخه. اقا شما نمیتونید جلو کسی را از انجام دادن کاریربگیرید
      یع محل براش انتخاب کن

    • بدون نام

      خب که چی متاسفم

    • بی نام

      خیلیم عالی. امیدوارم بقیه دانشگاه ها هم پیروی کنن

    • بدون نام

      فقط تو ایران علیه کارای خوب موضع میگیرند

    • محمدرضا بختیار

      تو بقیه دنیا مسئولین آموزشی طرح هایی که با موفقیت اجرا شده را استقبال می کنند تو کشور ما تازه طرح های نازیسم و فاشیسم به اجرا گذاشته می شود چقدر ما عقب هستیم از دنیا ؟!!!!

    • کامبیر

      کاش بالا کشیدن پول ملت ممنوع می شد!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج