۷۴۶۴۲۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آخرین وضعیت طرح سوال از روحانی در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمال ندارد هفته آینده سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، زیرا ابتدا این موضوع باید در هیئت رئیسه بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی نامه‌ای را درباره بررسی سوال از رئیس جمهور در این کمیسیون به هیئت رئیسه ارسال کرده است، گفت: آقای پورابراهیمی طی این نامه خطاب به آقای لاریجانی اعلام کرده است که رئیس جمهور نمایندگان خود را برای حضور در جلسات بررسی سوال با حضور نمایندگان سوال کننده، نفرستاده است.

وی ادامه داد: براین اساس، کمیسیون اقتصادی طی این نامه از هیئت رئیسه درخواست تعیین تکلیف کرده و پرسیده‌اند که چه اقدامی باید درباره سوال از رئیس جمهور انجام دهند.

نماینده مردم قم در مجلس تأکید کرد: براساس قانون و آئین‌نامه داخلی مجلس، اعلام وصول سوال برعهده رئیس مجلس است، اما نامه کمیسیون اقتصادی ابتدا باید در جلسه هیئت رئیسه مجلس بررسی شود.

وی تصریح کرد: همچنین ابتدا این موضوع باید در هیئت رئیسه مجلس بحث شود که با توجه به اینکه رئیس جمهور نمایندگان خود را به کمیسیون اقتصادی نفرستاده، آیا باید جلسه دیگری برای این موضوع قرار داد تا آقای روحانی نمایندگان خود را برای بررسی سوال بفرستد و یا اینکه رئیس مجلس همین نامه آقای پورابراهیمی را به عنوان گزارش کمیسیون اقتصادی قلمداد کرده و سوال را اعلام وصول کند.

امیرآبادی‌فراهانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد هفته آینده با آغاز به کار صحن علنی مجلس سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، گفت: خیر، احتمال ندارد اعلام وصول شود، زیرا ابتدا این موضوع باید در هیئت رئیسه بررسی شده و ببینیم که در این جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: نظر شخصی بنده این است که زمان تمام شده و باید سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شود، اما شاید هیئت رئیسه مجلس طور دیگری نظر دهد، لذا باید صبر کرد تا این جلسه برگزار شود.

وی اظهار کرد: معمولا جلسه هیئت رئیسه مجلس یکشنبه‌ها بعدازظهر تشکیل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      سوال بهانههست الان یکی از طرف دولت میگه ما به همه چی جواب دادیم سوال نپرسید ازپارسال ماداریم میشنویم

      پاسخ ها

      • علی جاده

        اینها هر چند وقت یک بار سوال‌را عنوان میکنند بعد میگن صلاح ندانستیم نمایندگان شما فکر کردین مردم گاگول هستن .شما که توانایی ندارید قیمت اجناس بقالی ها را یک دست کنید از چی صحبت میکنید.
        .

    • کامبیر

      مگر ما مجلسی هم داریم!؟کو سخن گوهای جنجالی مثل مطهری وپورابراهیمی!؟و....

    • علی جاده

      سانسور چی مردم هر چه میگویند روی اسناد و مدارک هست مردم میگن این سوال مطرح کردن یک بازی است و قبل از اینکه از کسی سوالی بکنند میگویند صلاح نیست سوالی پرسیده شود خوب چرا سخنان ما را حذف میکنی شما با مردم هستین یا با مسعولان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج